Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Fikk en hemoroide etter fødsel. Den var liten og var ikke til sjenanse. Så i går oppdaget jeg en skikkelig tupp som stakk ut. Jeg har altså fått enda en. I motsetning til den forrige så henger denne mye mer, type lang og tynn. Skal jeg beskrive den så er den som en blindtarm. Herregud føler meg så teit som beskriver den slik. Mitt spørsmål, hva er best å behandle den med? Brukte hemoriodekrem på den forrige, men den var mer som en utposning. Den trakk seg sammen og ble bare en liten hevelse. Den nye jævelen ser jeg for meg ikke er like lett å bli kvitt. Burde jeg ta med meg «min nye plageånd» til legen umiddelbart? Herregud altså. Jeg synes dette er skikkelig ekkelt. Anonymkode: 1fc32...c17
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Gå til legen og få en vurdering. Noen ganger kan de strupes med strikk også, om de er store. Forstår følelsen din... men det er egentlig det samme som man får på bena, åreknuter. Tenk på det, og smil, neste gang du ser noen ben i sommer 😎 Anonymkode: d22a1...44f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Gå til legen og få en vurdering. Noen ganger kan de strupes med strikk også, om de er store. Forstår følelsen din... men det er egentlig det samme som man får på bena, åreknuter. Tenk på det, og smil, neste gang du ser noen ben i sommer 😎 Anonymkode: d22a1...44f Takk for svar. Dette er et seriøst problem for meg nå. Her inne er det ikke spennende nok. 😂😂😂 Får bestille time hos legen. Anonymkode: 1fc32...c17
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Kjør på med Sheriproctsalve. Jeg hadde tusen sånne etter første fødsel. Salven hjalp - smurte flere ganger om dagen. Jævlige greier Du har min fulle sympati. Tror (er ikke helt sikker) ikke de behandler utvendige hemorroider med strikk, kun innvendige. Anonymkode: 4545f...2d0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Kan godt hende det bare er en tom hudlomme, de blir du ikke kvitt på egenhånd. Anonymkode: 79dd2...48e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan godt hende det bare er en tom hudlomme, de blir du ikke kvitt på egenhånd. Anonymkode: 79dd2...48e Den var ikke tom. 🙀 Anonymkode: 1fc32...c17
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 Du kan opere de bort, dagkirurgi. Anonymkode: 905c3...bb9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 Å operere en hemoroide er værre enn å føde! Anonymkode: f9aae...1a5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 Jeg fikk god effekt av å gå på avføringsmiddel en periode, fikk tipset av legen min. Da presset jeg ikke så mye og den forsvant. Da hadde jeg prøvd mangre kremer før dette! Anonymkode: 19c76...eef
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 Jeg fikk en stor en som var direkte vond. Tok rådet til mannen min og det hjalp: mens du tar deg en varm dusj, sett deg på huk, ta litt underlivsåpe på fingeren og masser samt dytt hemoroiden inn igjen. Jeg gjorde dette to ganger om dagen i tre-fire dager og den forsvant inn igjen. Den har holdt seg inne og jeg har passet på å ikke trykke hardt når jeg går på do. Anonymkode: 7a98d...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå