Gå til innhold

Han er en jeger, hvordan holde på intr hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en fyr. Vi har prata masse i over en måned. Møtt hverandre og alt klaffer egentlig. Han spør om date, ut å spise osv men pga mye å gjøre for tiden har jeg ikke fått det til. 

Spurte han i går hvorfor han blir så rar. Fikk som svar: « Jeg er en jeger. Jeg liker å jakte, ikk bli jakta på. Så om det blir for lett bytte er moroa over.»

Så hvordan holde på intr hans?

Anonymkode: e314c...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg ikke giddet å investert i... Skal du liksom jobbe for at han ikke skal kjede seg?! -En bra mann syntes du er spennende nok på selv dager med høy joggebukse faktor og nettflix

Anonymkode: 474e2...78a

Skrevet

Æsj, sånne utsagn er så teite. I klasse med sitater hentet fra samlivsbøker som presenteres på dr. Phil ol. For meg er det bare en innpakket måte å si at man ikke er så interessert, og jeg hadde ikke giddet å tilpasse meg en som tydeligvis ikke vil ta ansvar for egen fremtoning. 

Anonymkode: 784be...df7

Skrevet

Det går ikke å holde på interessen hans, så du kan like gjerne gi opp. Men det er bedre for deg om du tar valget om å kutte han ut, i stedet for å gjøre alt for å holde på interessen hans. 

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette hadde jeg ikke giddet å investert i... Skal du liksom jobbe for at han ikke skal kjede seg?! -En bra mann syntes du er spennende nok på selv dager med høy joggebukse faktor og nettflix

Anonymkode: 474e2...78a

Dette! Min mann falt for hele meg, og selv om han måtte jakte litt på meg fordi jeg ikke skulle ha noe mann, så var jakten definitivt over når jeg også falt for han.

Dette du har truffet er ikke en ordentlig mann, han er en player, og absolutte ikke noe å holde på. Så mitt tips til deg er at du dumper han, enkelt og greit. 

Skrevet

Den o store mannen er intet mindre enn en JEGER ja. Den ypperste og mest maskuline formen for MANN! En mann som søker spenning og bekreftelse gjennom nye damer til en hver tid og gjerne vurderer ut ifra utseendet deres hvor godt "bytte" han har nedlagt. Skjønner godt at en slik MANN slår seg stolt på brystet og deklamerer at han er dette og at han har noen forventninger til deg i så henseende. 

Hadde ikke brukt et sekund mer på en som trenger at jeg "skal holde på interessen hans", som om det var en slags jobb. Og om han ikke finner meg like interessant så er det fordi jeg har gjort noe feil/for lite/for mye. Da er det liksom greit at han er utro, glor på andre damer eller dumper meg tre uker etter fødsel. Orker ikke sånne ansvarsfraskrivende guttevalper.

Anonymkode: cc47c...a6e

Skrevet

Da er det vel ikke annet å gjøre enn å kle seg ut som elg. 

Skrevet

Han virker like interessant som en dorull, selv om han tydeligvis er full av seg selv. Move on. Slike spill er for tapere som ikke har et liv, men som prøver å gjøre seg spennende.

Anonymkode: 28906...6cd

Skrevet
5 minutter siden, Mostly Harmless skrev:

Da er det vel ikke annet å gjøre enn å kle seg ut som elg. 

:ler:

Anonymkode: 105f1...b02

Skrevet

Du har truffet en ekte musejeger.. 

Anonymkode: a4251...021

Skrevet

Å hærregud er det mulig 😂😂😂jeg hadde ledd han opp i trynet hahahahaha 😂😂😂

Anonymkode: 0983c...d2a

Skrevet

Hi her

jeg skjønner hva dere sier altså. Men når jeg ignorerer han blir han veldig interessert haha og ja han skriver at jeg er veldig pen osv men vi klaffer liksom på alle andre måter, så veldig irriterende 

Skrevet

Hold deg i bevegelse og aldri la han få deg i siktet. 

Mulig han vil posere litt med deg når han har felt deg, men at det blir noe langvarig blir det ikke. 

Han har sagt han er en jeger og raskt mister interessen. Han har vært ærlig og går du inn i noe med han kan du ikke klandre han for noe når det går til helvete. Du er jo advart. Han har sagt, jeg vil pule deg, så kommer jeg til å være ferdig med deg. 

Anonymkode: e1ff0...3a1

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hold deg i bevegelse og aldri la han få deg i siktet. 

Mulig han vil posere litt med deg når han har felt deg, men at det blir noe langvarig blir det ikke. 

Han har sagt han er en jeger og raskt mister interessen. Han har vært ærlig og går du inn i noe med han kan du ikke klandre han for noe når det går til helvete. Du er jo advart. Han har sagt, jeg vil pule deg, så kommer jeg til å være ferdig med deg. 

Han er ikke interessert i sex har han sagt så tror ikke det er greia 🤔

men bare så merkelig at han forandra mening «over natta»

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er ikke interessert i sex har han sagt så tror ikke det er greia 🤔

men bare så merkelig at han forandra mening «over natta»

Klassisk. Sier selvsagt dette slik at du tror du har vunnet når du får han til sengs. Og når han ikke vil mer så er det jo du som er dum. 

Eller så er homo. Eller så synes han muligens du ikke er sexy. 

Skrevet

Hvorfor anser du det som din jobb å holde på hans interesse? Og hvorfor ønsker du at han skal jakte på deg? 

Anonymkode: cc47c...a6e

Skrevet

Ikke 'hvordan', men 'hvorfor'. Hvorfor skal du holde på interessen hans?

Skrevet

Etter å ha lest innlegget ditt tenkte jeg bare at han der kommer til å være utro hvis du går inn i et forhold med ham. Han liker tydeligvis jakten bedre enn damene/forholdet. Løp mens du kan/før du investerer i denne mannen.  Gi han tommel ned og slett/ blokkér han fra sosiale medier. 

Anonymkode: 47f9f...66f

Skrevet

Så utrolig turn off. Jeg hadde nok ikke giddet å svare. Noensinne. 

Skrevet

Det er nok en grunn til at han her er singel. Han har problemer med å knytte seg til andre mennesker. Hvis du er interessert i å finne noen du kan ha som kjæreste, er han neppe noe å satse på. 

Han har muligens forlest seg på sjekkebøker a la 'the game' eller har liten erfaring med å være i forhold. Slike umodne typer som driver med sånne dumme spill - ikke særlig sexy, spør du meg! 

Skrevet

Har datet så mange gutter de senere årene (har gitt opp nå) og det er klassisk at de sier at det ikke er kun sex de er ute etter. For de har sagt det sp mange ganger til forskjellige jenter så fe begynner å tro på sine egne løgner. En som sier han liker jakten og er ikke interessert i sex- går det an å ha en større blinkende rød lampe på hodet hans. 

Han sier akkurat det du vil høre og sier mer hvis du holder litt tilbake. Huff nei. Hadde ikke orket. 

Hvis han finner en annen vil du tenke da at hva mer skulle du gjort for å tenke at du var et godt bytte? 

Anonymkode: 89632...9ba

Skrevet

Dette er klassisk.

Han jakter og liker å legge ned flest mulig damer (uansett hva annet han måtte hevde). Du liker den voldsomme oppmerksomheten han gir deg når du ikke kommer løpende til ham. Du blir smigret. Du tolker oppmerksomheten som om det er noe mer. Han har vært ærlig med deg, han liker jakten best. Du er et jakttrofé. Jo vanskeligere å felle, jo mer prestisje er det å felle byttet - deg. Og når det (du) er felt, da begynner søkingen etter neste bytte. Når den dagen kommer sitter du og har fått følelser for fyren, du får en stor bulk i selvbildet ditt. Han er allerede fokusert på neste og ser seg aldri tilbake... hvis han ikke skulle være helt uten andre en periode, da kan han komme og fortelle deg at ingen har vært like bra som deg, ingen får ham til å føle seg så bra... og så er du inni det igjen, du tror at han nå har sett lyset, det må jo være ekte når han kommer tilbake og sier det han gjør... og så forstår du ingenting når han plutselig har oppdaget et mer interessant bytte igjen.

Slike menn er oppskriften på hjertesorg! Hvis han hadde vært seriøst interessert i deg hadde han ikke sagt til deg at han er jeger og at han liker jakten best. Da hadde han fortalt deg at han alltid har vært en jeger, men at han nå har lagt hagla på hylla for han trenger ikke jakte mer. Denne mannen har vært ærlig med deg, han er ute etter jakten mer enn deg. Ta det til deg.

Vil tro han er typen som på nettdatesider kaller seg for noe med alfahann, men egentlig bare er en oppblåst innholdsløs egoist.

Anonymkode: f4035...b68

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Møtt en fyr. Vi har prata masse i over en måned. Møtt hverandre og alt klaffer egentlig. Han spør om date, ut å spise osv men pga mye å gjøre for tiden har jeg ikke fått det til. 

Spurte han i går hvorfor han blir så rar. Fikk som svar: « Jeg er en jeger. Jeg liker å jakte, ikk bli jakta på. Så om det blir for lett bytte er moroa over.»

Så hvordan holde på intr hans?

Herregud. Han skaffer seg herved blankofullmakt til å såre deg.

Anonymkode: 65707...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...