Gå til innhold

AAP og utbetaling! Hjelp!


Mallawi

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ble ringt opp av nav idag og fortalt at jeg har blitt innvilget arbeidsavklaringspenger. Hun ville ikke si noe om utbetaling da jeg spurte. Jeg har fått bostøtte og livsopphold av dem siden jeg søkte, så regner ikke med det blir så mye etterbetalt. Men det jeg lurer på og mååå vite er når jeg vil få denne utbetalt? Står jo at jeg må sende meldekort hver mnd og det har jeg gjort hele tiden. Men neste meldekort kan sendes inn fra 17 februar og jeg har allerede levert det andre. Betyr det at jeg ikke får penger før den 20? Eller senere? Jeg har jo sendt inn til idag så lurer bare på når jeg får penger neste gang. Fra de ytelsene jeg har fått før så har jeg fått den 14 hver mnd. Derfor har jeg lagt opp økonomien og budjsett til å passe med denne datoen. Må jeg da gå 6 dager uten penger? Siden jeg har regninger og betale og må ha penger til mat slik at jeg ikke kan betale for 6 ekstra dager før utbetaling? Skjønner ikke og hun som ringte meg var ikke veldig tydelig. Setter STOR pris på svar da jeg evt må spørre noen om å låne litt penger hvis det ikke blir betalt før 20. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

AAP skal komme mandagen etter at meldekort er levert i helga. I.o.m at du akkurat er innvilget det kan det ta lenger tid. Ring NAV i morra å hør hva som skjer, forferdelig dårlig av saksbehandleren din å hverken svare eller komme med alternativ dersom det tar en stund før du får utbetaling! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mallawi skrev:

102 visninger.. plis svar!

Syns det er dårlig at du ikke har fått svar når så mange har sett det forresten. Håper svaret mitt kan hjelpe litt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...