Gå til innhold

Kan noen forklare meg angående Disney on ice?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange forskjellige? Det vi var på i helgen handlet i stor grad om toy story. Det er jo gammelt nytt. 

Fin fant ett klipp på YouTube med Vaiana som jo er nyere.

Hvordan funker det? Sender de gamle show til Europa?

Anonymkode: 216e9...304

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nytt show hvert år, men samme showet hele turneen.

Anonymkode: 22235...01c

Skrevet

Samme showet i Europa da? For som sagt er det ett annet show i USA nå, med bla. Vaiana.

Skrevet

De to turneene går vel samtidig, en i USA og en i Europa. Forskjellige folk og da kanskje forskjellige show også?

Men Toy Story er ikke avleggs altså, det er snart ferdig en ny film, kommer vel neste år, så de regner med en oppsving igjen. Kanskje det Disney jobber mot, få opp interessen igjen før den nye filmen?

Anonymkode: 7ff9d...c81

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme showet i Europa da? For som sagt er det ett annet show i USA nå, med bla. Vaiana.

Høres rart ut. For da vi var i Florida for 3 år siden var det akkurat samme showet. Det var i april.

Anonymkode: 22235...01c

Skrevet

vi var i januar, da var det toy story, lille havfruen , cars og frost, mån var veldig glad :D

Skrevet
42 minutter siden, februarprins2013 skrev:

vi var i januar, da var det toy story, lille havfruen , cars og frost, mån var veldig glad :D

Det var nok det samme vi så i Stavanger i helga da. Bra show, men jeg har ei som elsker Vaiana, skulle gjerne sett henne også 🙈

Skrevet

Det går jo mye i det samme på Disney on Ice showene. Jeg var feks både i år og for 2 år siden. Begge gangene har Frost vært med, men med litt forskjellige storyer. Den lille havfrue har også vært med begge gangene. Biler var i år, men også da jeg var for 5 år siden..

Anonymkode: 206f2...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...