Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Jeg har en svigerinne som alltid skal gi småttikk. Det er litt plagsomt og hadde jeg ikke vært tvunget til å omgås henne hadde jeg kuttet henne ut. Eks hvis jeg har ny jakke, så ville ikke hun kjøpt en så billig jakke, hun kjøper tross alt bare kvalitet og koster over 2000kr. På sånt syns jeg bare hun er latterlig. Men jeg jobber netter og mannen min må ha ansvar for barna mens jeg sover i helgene, det syns jeg er normalt. Men hun fulgte alltid i bursdager, var med på cuper, stilte opp på dugnad etc DA hun jobba netter. Og hun hadde 5 netter etter hverandre, jeg har jo bare 3. Jeg sa bare at sånn gjør ikke vi det. Men hun syns synd på mannen min som ta alt det alene hver gang jeg jobber helger. Er det det? Jeg må jo ta alle barna når han jobber overtid. Mannen sier at jeg bare skal overse hun, men hun irriterer meg. Anonymkode: 2c621...ff0
Brave1 Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Jeg synes at du og mannen har en bra måte å gjøre det på. Virker som at hun er sjalu. Ikke gi henne makten og tilfredsstillelse med å se deg lei seg.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Noen er helt nødt til å hakke andre ned for å føle seg bra selv, det tyder på veldig lav selvtillit. Det er hun som har problemer her, ikke du. Anonymkode: c852f...e77
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Jeg hadde nok svart noe sleivete ala "heldigvis har jeg funnet meg en mann som stiller opp med den største selvfølge" eller noe slikt om jeg hadde fått stadige kommentarer om at hun klarte alt alene etter nattevakt. Jeg blir så lei slike skrytete folk. Anonymkode: b2c30...c5b
Himmel og hav Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Den eneste måten å håndtere sånne mennesker på er å overse. Jeg har en sånn i slekta jeg også. Om jeg har syklet 2 mil, så har hun syklet 3, med flatt dekk. Det blir så tydelig at hun "konkurrerer"( jeg har aldri meldt meg på i denne konkurransen), og det blir noen ganger så dumt, at jeg bare overhører kommentarene, skifter tema og later som ingenting. Som da hun først fortalte at nå hadde hun sett alle sesongene med Game of Thrones på kort tid, og da jeg nevnte en film som var bra, så hadde hun tross alt ikke tid til å se på sånt for hun trener jo så mye. Jaja. Øv deg på å overhøre og ikke gi henne noen oppmerksomhet på kommentarene. Alternativt, om du kjenner at nå har du fått så uendelig nok, så konfronter henne: Du skal alltid liksom være et hakk bedre enn meg, du. Er det viktig for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå