Gå til innhold

Farmen Lene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hun er så sær og bithcy , hun ble så bitter hun. Første gangen noen har sittet på utsiden av felleshytta med den sure stemninga. Og det med maten, er jo Lene som har gjort men skylder like mye på Inga Berit. Lene har vært kun på kjøkkenet i 5 uker og vært bithcy.

Anonymkode: faaf7...930

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og kva var greia med at ho ikkje ville at Inga Berit skulle vinne? Kva gjør ho til en dårligere vinner enn noken av dei andre der inne.

Skjønner meg heller ikkje på oppførselen til Lene.

Anonymkode: b600d...a83

Skrevet

Skjønte det ikke jeg heller. Trodde de var venninnr?

Anonymkode: 3da55...edd

Skrevet

Uansett kven som blir valgt til både 1. Og 2. Kjempe så er det jo kjipt. Dei fleste er jo tålelig gode venner. Men noen MÅ jo bli valgt. Og i tillegg så må dei være litt egoistiske og tenke på kven dei har størst sjanse for å slå. Ingen vits i å bli dødelig fornærma. Lene kom særs dårlig ut av denne episoda. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uansett kven som blir valgt til både 1. Og 2. Kjempe så er det jo kjipt. Dei fleste er jo tålelig gode venner. Men noen MÅ jo bli valgt. Og i tillegg så må dei være litt egoistiske og tenke på kven dei har størst sjanse for å slå. Ingen vits i å bli dødelig fornærma. Lene kom særs dårlig ut av denne episoda. 

Ja. Veldig overraskende 

Anonymkode: 3da55...edd

Skrevet

Hun er en sånn person jeg hadde følt meg veldig utrygg på, om hun var i min omgangskrets. Jeg hadde ikke visst hvor jeg hadde henne.

Anonymkode: 9fb40...057

Skrevet

Flaut å se på. 

Anonymkode: f8c18...4bd

Skrevet

Hu har jo vært sånn hele veien. Sutra også når det var Maiken som var storbonde og ikke mente hun trengte være på kjøkkene hele dagen. Da Maiken skulle lage maten istedet en dag satt alle å likte maten mens hun furta. Likte nok ikke at det ble bevist man ikke kun trengte kjøkkentjeneste. Om noen ikke er verdig vinner er det Lene så bra hun røyk ut. 

Anonymkode: faaf7...930

Skrevet

Ho har ikke kommet godt ut av å bli eksponert på fjernsyn.

Hun virker direkte skadefro, lite empatisk og vondbråten som et langt år. Sa det til mannen min i går, får direkte frysninger av hele dama!

Skrevet

Hun minner meg om ei sånn typisk bitch på ungdomskolen 😳😅 

Anonymkode: fe3bf...4a6

Skrevet

Jeg fikk ikke sett det. Hva har hun gjort?

Anonymkode: 3cc1e...ec0

Skrevet

Mitt inntrykk var tidligere slik som dere beskriver, men jeg for min del har fått et langt bedre inntrykk av henne etter Farmen nå. Hun blir både lett rørt og (dessverre) lett fornærmet, og er ikke den som prøver eller er god på å skjule følelsene sine, men hun forsøker å gjøre det beste for dem hun bryr seg om, sier fra der ikke andre tør og det er nødvendig, og har integritet.  

Frank derimot.... Han blir enda lettere fornærmet, men mangler i tillegg evnen til å forstå det, og går isteden til angrep for hver minste ting mot dem som han synes har gjort ham "urett" (Maiken som for eksempel ga ham kritikk for taket). Han klarer ikke å innse at det ikke er soving han var irritert for, men egentlig noe helt annet... Noen ganger har jeg lurt på om han noen form for empati og særlig indre følelsesliv i det hele tatt. Den mannen ville jeg ikke ha hatt som sjef, for å si det sånn.

Anonymkode: ce9a0...837

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mitt inntrykk var tidligere slik som dere beskriver, men jeg for min del har fått et langt bedre inntrykk av henne etter Farmen nå. Hun blir både lett rørt og (dessverre) lett fornærmet, og er ikke den som prøver eller er god på å skjule følelsene sine, men hun forsøker å gjøre det beste for dem hun bryr seg om, sier fra der ikke andre tør og det er nødvendig, og har integritet.  

Frank derimot.... Han blir enda lettere fornærmet, men mangler i tillegg evnen til å forstå det, og går isteden til angrep for hver minste ting mot dem som han synes har gjort ham "urett" (Maiken som for eksempel ga ham kritikk for taket). Han klarer ikke å innse at det ikke er soving han var irritert for, men egentlig noe helt annet... Noen ganger har jeg lurt på om han noen form for empati og særlig indre følelsesliv i det hele tatt. Den mannen ville jeg ikke ha hatt som sjef, for å si det sånn.

Anonymkode: ce9a0...837

enig med deg

Anonymkode: 5c8f4...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...