Gå til innhold

Hvorfor er du her og ikke på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinneguiden?

Anonymkode: 7aa86...4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker meg bedre her. Har aldri vært på kvinneguiden.

Anonymkode: daf62...9bb

Skrevet

Kjedelig der.

Anonymkode: d9d50...01a

Skrevet

Har alltid vært her og grodd fast her.

Skrevet

Enda mindre liv der. Men rimelig dødt her også...

Anonymkode: 940ae...5b6

Skrevet

Vane.

Anonymkode: cde7b...4e1

Skrevet

Jeg er begge steder.

Anonymkode: 202ca...c25

Skrevet

Er begge steder, men stadig mer på Kvinneguiden.

Anonymkode: b09aa...152

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er begge steder, men stadig mer på Kvinneguiden.

Kan jeg spørre hvorfor?

Anonymkode: 7412f...aab

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor?

Anonymkode: 7412f...aab

Mange grunner egentlig. Men har vært her veldig lite etter siste omlegging og de begynte å flytte tråder fra anonym til underforumene. Syns her er alt for mange underforum(til tross for at de har kuttet ned en god del) og tungvint å manøvrere mellom de.

Liker oppsettet på Kvinneguiden bedre, bruker underforumene der langt mer aktivt enn jeg noensinne har gjort her inne. De siste årene har det jo ikke vært aktivitet på underforumene her inne heller, så har ikke giddet å bruke de.

Skrevet

Er på begge steder, men mest her inne. Mange gamle kjente og føler mer samhold på en måte:trampe:

Skrevet

Har vært her så lenge at jeg ikke vet bedre😅Er ikke på det andre forumet, liker ikke forandringer🙈😂

Anonymkode: 8ba5a...c69

Skrevet

Ble så dødt her inne at jeg registrerte meg på Kvinneguiden også. Nå henger jeg begge steder, men det blir mest lesing.

Anonymkode: 4877f...b67

Skrevet

Fordi jeg ikke kan fordra oppsettet på kvinneguiden, synes det er tungvint å finne frem

Anonymkode: 08432...bd2

Skrevet

Fordi jeg ramlet innom disse sidene ved en tilfeldighet da jeg var gravid med eldste for ti år siden, og her inne har jeg møtt opptil flere enestående individer som har hjulpet meg gjennom alt fra svangerskap og fødsel til utroskap, skilsmisse og aleneforsørgertilværelsen. 

For ikke å nevne alle de fine folka her som har gitt meg alt fra en god latter til en tåre i øyekroken. 

Alt dette, pluss selvfølgelig det faktum at Kvinneguiden aldri har tiltalt meg, hverken estetisk eller innholdsmessig. 

Case closed.

Skrevet

Gamme (u)vane vondt å vende...

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har vært her så lenge at jeg ikke vet bedre😅Er ikke på det andre forumet, liker ikke forandringer🙈😂

Anonymkode: 8ba5a...c69

Dette 😂🙈👍🏻

Anonymkode: fa15e...c21

Skrevet

Fordi her er alt på et sted. KG er for uoversiktlig, gidder ikke bla gjennom flere forum. 

Anonymkode: da5b2...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...