Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Og vet om det er noe galt med appen i kveld? Anonymkode: 7ea62...84f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Null problem her som jeg kan se. Hva er det du sliter med? Anonymkode: c7c23...f8a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Legger til nye spill (tilfeldige spillere), men får ikke motspiller. Har tatt flere timer. De tre spillene jeg har spilt tidligere i dag har jeg heller ikke fått svar på (regner med minst en av drm har lagt et nytt ord i løpet av de siste tre-fire timene). Anonymkode: 7ea62...84f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Legger til nye spill (tilfeldige spillere), men får ikke motspiller. Har tatt flere timer. De tre spillene jeg har spilt tidligere i dag har jeg heller ikke fått svar på (regner med minst en av drm har lagt et nytt ord i løpet av de siste tre-fire timene). Anonymkode: 7ea62...84f Starter to nye spill i løpet av dagen, så er ikke feil over hele linja iallfall. Anonymkode: c7c23...f8a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Har samme greia.. prøver å få tilfeldige spillere men skjer ingenting. Anonymkode: 98bb4...a3f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Har lagt til tilfeldige spillere, og noen av de prøver å ta kontakt med meldinger.. er Wf et sjekkespill!? En het «knullegutt1» og hadde et noe nakent bilde på profilen sin (heldigvis så smått at jeg ikke så hva det var) 😳 er mange år siden jeg spilte sist. Nå vurderer jeg å slette hele appen.. Anonymkode: 5f096...51e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Jeg spiller bare med venner og familie (som jeg kjenner IRL). Har ingen problemer med appen. Anonymkode: 9f372...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå