Gå til innhold

Nær fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Leser jo frem og tilbake på forum, men tenkte å høre her inne uansett.

Er i uke 37 med barn nummer 2, og har de 3 siste dagene hatt VELDIG mye nedpress og har vært på do OFTE. Nummer 2 altså. Vi snakker 5-10 ganger om dagen på det meste. Ikke diaré, helt vanlig. Men ofte. I tillegg får jeg så sterke murringer i hofta som stråler både mot magen og korsryggen, at jeg såvidt klarer å stå oppreist til tider. Ikke samtidig med kynnere, og heller ikke regelmessig, så vet det ikke er rier altså.

Er det noen som har vært borti det før?

Forrige gang ble jeg satt i gang en uke over tiden, og hadde null modning den gang. Så jeg vet liksom ikke helt hva jeg kjenner etter heller🤔

 

Og bare for å ha det sagt: Jeg kjenner ikke på dette fordi jeg er utålmodig- heller tvert i mot! Føler ikke jeg har fått heeelt nok alenetid med storesøstera enda, så jeg syns lille kan holde seg inne bare liiitt til 🙈

Oog bare for å ha det sagt 2: Jeg VET at alle er forskjellig, og at for noen er det fødselstegn, og for andre ikke 🙈 bare spennende å høre andres erfaringer!

Anonymkode: c0d81...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Leser jo frem og tilbake på forum, men tenkte å høre her inne uansett.

Er i uke 37 med barn nummer 2, og har de 3 siste dagene hatt VELDIG mye nedpress og har vært på do OFTE. Nummer 2 altså. Vi snakker 5-10 ganger om dagen på det meste. Ikke diaré, helt vanlig. Men ofte. I tillegg får jeg så sterke murringer i hofta som stråler både mot magen og korsryggen, at jeg såvidt klarer å stå oppreist til tider. Ikke samtidig med kynnere, og heller ikke regelmessig, så vet det ikke er rier altså.

Er det noen som har vært borti det før?

Forrige gang ble jeg satt i gang en uke over tiden, og hadde null modning den gang. Så jeg vet liksom ikke helt hva jeg kjenner etter heller🤔

 

Og bare for å ha det sagt: Jeg kjenner ikke på dette fordi jeg er utålmodig- heller tvert i mot! Føler ikke jeg har fått heeelt nok alenetid med storesøstera enda, så jeg syns lille kan holde seg inne bare liiitt til 🙈

Oog bare for å ha det sagt 2: Jeg VET at alle er forskjellig, og at for noen er det fødselstegn, og for andre ikke 🙈 bare spennende å høre andres erfaringer!

Anonymkode: c0d81...1fa

Jeg hadde det sånn. Hadde time hos jm noen dager etterpå hvor jeg fortalte om dette,hun sjekket meg (uke 38-39) hadde da 5 cm åpning😊

Anonymkode: 2f1d5...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundet uke 37 i dag og tror nok det er individuelt, men det er jo ikke alltid dette er tegn på at noe straks skjer :) jeg har hatt det sånn i 3 uker allerede og her er alt lukket og låst enda 😅 kjenner det er slitsomt så krysser fingrene for at det straks skjer noe dersom du ønsker det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det også når det er uke 37 :) hadde et helv... i dag sjøl med sånn som du beskriver i en times tid, men det og ga seg heldigvis. Han kan vente minst en uke til 🙈😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...