Gå til innhold

Dere som trener utendørs


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kaldt må det være før dere hopper over en trening?

Anonymkode: 62867...f18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-20

Anonymkode: fee3a...4db

Skrevet

-15. Men kommer ann på luftfuktigheten. Tørr vinterluft og vindstille kan jeg presse mot -20. 

Anonymkode: f58de...58f

Skrevet

Så kaldt blir det heldigvis ikke her jeg bor. :) Kaldeste som har vært på dagtid hittil i vinter er -10, og da trente jeg.

Anonymkode: 5d4d9...988

Skrevet

Jeg kjører intervaller inne på mølla hvis det er kaldere enn -10. Har elixia medlemskap så trenger ikke å true meg ut til å løpe i kulda. 

Skrevet

Her er det mer nedbør som stopper meg. Er det to minus og sludd som står sideveis trener jeg inne. Men det er sluddet og vinden som stopper meg, ikke kulden. 

Jeg ville nok ikke ha trent ute når er der under 5 minus. Da hadde lungene mine ikke vært glade. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...