Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Hvor kaldt må det være før dere hopper over en trening? Anonymkode: 62867...f18
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 -15. Men kommer ann på luftfuktigheten. Tørr vinterluft og vindstille kan jeg presse mot -20. Anonymkode: f58de...58f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Så kaldt blir det heldigvis ikke her jeg bor. Kaldeste som har vært på dagtid hittil i vinter er -10, og da trente jeg. Anonymkode: 5d4d9...988
Gemini77/ Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Jeg kjører intervaller inne på mølla hvis det er kaldere enn -10. Har elixia medlemskap så trenger ikke å true meg ut til å løpe i kulda.
MerraSomGår Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Her er det mer nedbør som stopper meg. Er det to minus og sludd som står sideveis trener jeg inne. Men det er sluddet og vinden som stopper meg, ikke kulden. Jeg ville nok ikke ha trent ute når er der under 5 minus. Da hadde lungene mine ikke vært glade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå