Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Hei, jeg har hatt blødning/ mensen i 2 uker nå. Jeg satte inn p-stav i april 2017 og tok den ut i oktober 2017. Da skulle jeg begynne på p-piller. Jeg begynte på pillen men glemte en pille her og der så jeg bestemte meg for å vente med pillen slik at mensenen min kunne komme tilbake til vanlig før jeg begynner igjen. - Dette var i november. Etter en stund fikk jeg mensen igjen. Da varte det i 7 dager. (Jeg har alltid i alle år jeg har hatt mensen hatt regelmessig mens, 5 dager ca hver 4 uke) Under en uke etterpå fikk jeg menstruasjon igjen - denne gang varte det i 8 dager. Greit det tenkte jeg. Så gikk det fire uker å jeg gikk å ventent mensen. Men den kom ikke før det hadde gått 5 uker. Altså en uke for sent. Jeg testet meg denne uken for graviditet- negativ. Så kom mensen, og nå har det pågått i 2 uker. Hva kan det være? Jeg har fast partner og ingen av oss har ligget med noen andre, noen gang. Vet noen hva det kan være? Bør jeg oppsøke lege? Anonymkode: 6c241...d25
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Jeg var sånn etter jeg hadde gått på 2 ulike p-piller og p-sprøyte i korte perioder. Jeg hadde blødninger opptil 3 uker av gangen 1-2 uker fri så blødninger igjen. Kroppen brukte ca 1 år på bli «normal» igjen. Det har mest sannsynlig med at du har puttet ulike hormoner i kroppen som har tullet til syklusen din. Du kan kontakte lege for å være sikker, men mest sannsynlig er det som har skjedd. Anonymkode: 8fb7a...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå