Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Som meg? Eller er du avslappet i forhold til hvordan folk ser deg utseendemessig, og mer opptatt av indre kvaliteter? Jeg har aldri vært noen skjønnhet. Men har hatt et helt normalt utseende som med godt humør, humor og sjarm (ikke egne ord) har gjort at jeg har fått mye oppmerksomhet fra menn opp gjennom. Nå merker jeg at jeg falmer, og jeg får panikk. Jeg vil virkelig ikke legge så mye vekt på hvordan jeg ser ut, men jeg har alltid gjort det, og klarer ikke å flytte fokus. Det er så viktig for meg at folk rundt meg syns jeg ser bra ut. Anonymkode: ba6eb...eb9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Jeg er også sånn! Jeg sminker meg og ordner litt på håret bare jeg skal på butikken, noen er sånn andre ikke. Gjør det beste ut av situasjonen, du er sikkert kjempe fin! Anonymkode: 7e8d6...eb3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er også sånn! Jeg sminker meg og ordner litt på håret bare jeg skal på butikken, noen er sånn andre ikke. Gjør det beste ut av situasjonen, du er sikkert kjempe fin! Anonymkode: 7e8d6...eb3 Jeg syns jeg ser helt greit ut på vilder jeg tar selv, og en sjelden gang på bilder tatt av andre.. når jeg vet at de tar bildet. Men jeg har sett noen nylige bilder tatt av andre når jeg ikke visste det, og noen selfies jeg har tatt utendørs i sollys.. og herlighet.. jeg ser hauggammal og sliten ut Men, som du sier, det er bare å gjøre det beste ut av situasjonen, Og det vil jo ikke bli bedre heller.. HI Anonymkode: ba6eb...eb9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg syns jeg ser helt greit ut på vilder jeg tar selv, og en sjelden gang på bilder tatt av andre.. når jeg vet at de tar bildet. Men jeg har sett noen nylige bilder tatt av andre når jeg ikke visste det, og noen selfies jeg har tatt utendørs i sollys.. og herlighet.. jeg ser hauggammal og sliten ut Men, som du sier, det er bare å gjøre det beste ut av situasjonen, Og det vil jo ikke bli bedre heller.. HI Anonymkode: ba6eb...eb9 Det er akkurat som om det har skjedd så sinnsykt mye det siste året.. HI Anonymkode: ba6eb...eb9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 jeg tror ikke bim-kvinner generelt (de som er aktive her inne) er veldig opptatt av utseende eller veldig vakre. De er sånne som har menn som sliter med å tenne på de. Mennene koser seg derfor med horer på nett istedenfor. Den generelle bim-kvinne synes dette er ok, hun føler at hun ikke har noe valg. Anonymkode: d6ce2...242
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg tror ikke bim-kvinner generelt (de som er aktive her inne) er veldig opptatt av utseende eller veldig vakre. De er sånne som har menn som sliter med å tenne på de. Mennene koser seg derfor med horer på nett istedenfor. Den generelle bim-kvinne synes dette er ok, hun føler at hun ikke har noe valg. Anonymkode: d6ce2...242 ???????? Noe av det rareste jeg har lest på lenge! Anonymkode: 1576b...88e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Jeg bryr meg ikke så mye som deg. Min værdi ligger ikke i mitt utseende. Klær meg greit til jobb osv, men jeg går ikke i kjelleren over at utseendet endrer seg. På mange måter tenker jeg at jeg er et flottere menneske nå enn jeg var for 20 år siden. Den gang var jeg tynnere og hadde jevnere hud, men jeg var langt mere usikker på meg selv. I dag er jeg rankere og er stolt over hvem jeg er og hva jeg har klart så langt. Da føler jeg at jeg på mange måter ser bedre ut enn jeg gjorde den gang. Vi eldes alle. Kunsten er å være stolt av seg selv og derigjennom å eldes med verdighet og ikke i vild panikk. Jeg er sikker på at om du tenker etter vil du finde mange ting ved deg selv å gledes over. Du skal ikke se ut som du er 18 hele livet. Men du kan være flott hele livet likevel. Anonymkode: 1576b...88e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 På en måte. Jeg har flere single venner som er menn og ser at de ikke er spesielt interessert i noen over 32, selv om de er 10 år eldre. Helt vanlige menn går etter damer som er ekstremt vakre (uten hell, men likevel). Selv er jeg 36 og har slitt med vekten i mange år på grunn av sykdom. Nå går vekten av, men jeg ser jo at jeg ikke kan måle meg med 25 åringer. Heldigvis har jeg samboer som virker veldig fornøyd med meg, for jeg ser ikke så positivt på å date. Ser ikke ut som noen menn vil ha kvinner som pusher 40. Anonymkode: ff350...e47
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 Sånn passe. Jeg liker å føle meg vel når jeg er ute blandet folk, men kan ramle rundt i joggebukse, usminket og med håret i en knotete dott hjemme. Anonymkode: 4c6f2...28e
Wonder Woman Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 Jeg liker å ta vare på meg selv og er opptatt av utseendet, men ser ikke på meg selv som overfladisk. Det er ikke min eneste eller viktigste kvalitet, jeg prioriterer familien min og karriere like mye. Er velkledd og bruker 10 min på sminke og 5 min på hår hver morgen, men kan like godt gå uten hvis jeg ikke orker eller får dårlig tid. Gjør minst mulig i helgene. Jeg er opptatt av å spise sunt, holde normalvekt, unngå stress og sove nok. Synes det er lettere å motivere seg selv og ta gode valg for helsas skyld, men har mye å si for utseendet også.
KellyTaylor Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: På en måte. Jeg har flere single venner som er menn og ser at de ikke er spesielt interessert i noen over 32, selv om de er 10 år eldre. Helt vanlige menn går etter damer som er ekstremt vakre (uten hell, men likevel). Selv er jeg 36 og har slitt med vekten i mange år på grunn av sykdom. Nå går vekten av, men jeg ser jo at jeg ikke kan måle meg med 25 åringer. Heldigvis har jeg samboer som virker veldig fornøyd med meg, for jeg ser ikke så positivt på å date. Ser ikke ut som noen menn vil ha kvinner som pusher 40. Anonymkode: ff350...e47 Da lurer jeg på hvor i landet du bor og hvilken krets du tilhører? Her er det nesten cougaropplegg som gjelder. Yngre menn og damer som er eldre. Og forholdene varer!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #12 Skrevet 4. februar 2018 Jeg er veldig lite opptatt av utseendet. Sminker meg aldri og legger mer vekt på komfort enn hvordan klærne ser ut. Det trenger ikke være noen motsetning da. Nå er jeg over 50 og synes det er delig at fokuset på kropp og utseendet blir mindre og mindre viktig for folk. Hvem bryr seg om bestemor er pen bare hun har et godt fang, er flink på jobben, lager god mat og tar seg godt av familie og venner? Jeg ser ganske ok ut fra naturens side. Det kan godt hende jeg hadde vært mer opptatt av hvordan jeg så ut hvis jeg hadde hatt problemer med utseendet. Anonymkode: fae37...232
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #13 Skrevet 4. februar 2018 Både og. Er 42 og svært heldig fra naturens side. Liker å ta meg bra ut og får veldig mange komplimenter. Har mange mannlige beundrere. Men er trygg på meg selv og kan godt gå på butikken eller rundt i nabolaget i hverdagsklær og uten sminke. Anonymkode: 9fabe...8ed
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #14 Skrevet 4. februar 2018 Jeg er nok det. Men tenker ikke på det sånn før du spurte. Jeg er mest opptatt av å være en bra mamma, å gjøre det bra på jobb og å være noen for familie, venner, naboer osv. Men jeg ser det på en måte som selvsagt at jeg skal se pen/fresh ut også. Jeg trener masse og spiser bra, striper/klipper hver 7. uke så håret alltid er ganske stelt og har fine klær og sånt som alltid matcher anledningen. Men jeg bruker ikke mye tid foran speilet, og sminker meg lite til hverdags. Det er mer sånn at «grunnpakka» må være i orden... Anonymkode: 2e4ea...c54
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #15 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: På en måte. Jeg har flere single venner som er menn og ser at de ikke er spesielt interessert i noen over 32, selv om de er 10 år eldre. Helt vanlige menn går etter damer som er ekstremt vakre (uten hell, men likevel). Selv er jeg 36 og har slitt med vekten i mange år på grunn av sykdom. Nå går vekten av, men jeg ser jo at jeg ikke kan måle meg med 25 åringer. Heldigvis har jeg samboer som virker veldig fornøyd med meg, for jeg ser ikke så positivt på å date. Ser ikke ut som noen menn vil ha kvinner som pusher 40. Anonymkode: ff350...e47 Da må jeg si at jeg tror du har enkle venner, rett og slett. Anonymkode: 9a69a...cf0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #16 Skrevet 4. februar 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er nok det. Men tenker ikke på det sånn før du spurte. Jeg er mest opptatt av å være en bra mamma, å gjøre det bra på jobb og å være noen for familie, venner, naboer osv. Men jeg ser det på en måte som selvsagt at jeg skal se pen/fresh ut også. Jeg trener masse og spiser bra, striper/klipper hver 7. uke så håret alltid er ganske stelt og har fine klær og sånt som alltid matcher anledningen. Men jeg bruker ikke mye tid foran speilet, og sminker meg lite til hverdags. Det er mer sånn at «grunnpakka» må være i orden... Anonymkode: 2e4ea...c54 Jeg er som deg 😀 Problemet er bare at jeg merker at grunnpakka ikke holder lengre.. Jeg er på vei til å bli middelaldrende og et stemmer ikke overens med følelsene inni meg. HI Anonymkode: ba6eb...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå