Gå til innhold

Dere med delte og svekkede magemuskler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever dere at magen lever sitt eget liv? Jeg har nylig gått ned litt i vekt og ser at magen er mye større på ettermiddag og kveld enn den er på morgene. Før fødsler og keisersnitt husker jeg at dongeribukser gikk ut i løpet av dagen. Det gjør de sikkert enda, men mine er trangere senere på dagen likevel.

Kan dette være magemusklene som ikke «holder igjen»? Jeg har vel egentlig bare tenkt at jeg var feit, menn begynner jeg å lure på om noe ikke er som det skal.

Anonymkode: 6d3ff...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det godt være. Hvor godt trent er du?

Jeg har tre graviditeter, og for hver graviditet har magemusklene vært mer og mer 'delte'. Etter tredje barn, har jeg blitt veldig godt trent (styrketrening og yoga) og magemusklene oppleves ikke som delt lenger, men magen buler fortsatt på kvelden.

Jeg opplever at kosthold har mer og mer å si. Dersom jeg spiser sukker og hvetemel i løpet av dagen, buler magen. Men dersom jeg holder meg til grønnsaker og litt protein hele dagen, er magen mye bedre på kveld. Jeg tror også vi har mye lettere for å legge på oss fett i buken ettersom vi blir eldre, så det skal mer til for å holde magen flat uansett...

Anonymkode: f9737...7aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...