Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 lapper / sveler i barnehagen? Jenta vår går siste året i barnehagen. Hun har alltid hatt med seg vanlig mat. Brødskive med leverpostei eller salami. Flere av de andre har med seg litt mere fancy mat. Nå har jenta vår fått lapper av en venninne, og hun vil selvfølgelig ha med dette selv . De er flinke til å dele med hverandre. Jeg har fått oppskriften av mammaen. Men er det egentlig greit? Å ha med lapper? Blir det ikke litt som å ha med seg pannekaker og vafler? Som nevnt, har jenta vår med seg vanlige brødskiver , litt med tanke på missunelse. Vet jeg kan lage med havregryn og bananer også, men nå har vi denne oppskriften da. Hva syns du? Anonymkode: 8299c...634
It's all about me Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Selvfølgelig er det greit. Pannekaker og vafler også. Vi spiser så mye brød her i landet atte.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 9 minutter siden, It's all about me skrev: Selvfølgelig er det greit. Pannekaker og vafler også. Vi spiser så mye brød her i landet atte. ...og pannekaker og vafler står i skarp kontrast til brød?!? Det er jo mel det også. Anonymkode: 3df45...2dd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Det hadde jeg sendt med uten å tenke over det. Her får mini lapper av mormor avogtil, og det er stor stas. Anonymkode: caae9...6fc
It's all about me Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: ...og pannekaker og vafler står i skarp kontrast til brød?!? Det er jo mel det også. Anonymkode: 3df45...2dd Smaken er noe helt annet. Snakket ikke om å ungå mel.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Søtsaker og kaker som i vafler og søte lapper synes jeg det er veldig korttenkt å sende med ungene mer enn en helt sjelden gang, som to ganger i året. Middags eller lunchlapper som ikke er søtet ser jeg ikke noe problem med. Anonymkode: 78257...03f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 En gang iblandt må da være helt greit Anonymkode: 5703f...df7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Mine får med grove vafler. De er både sunne og gode! Mat med kun hvitt hvetemel får ikke mine, men bryr meg ikke hva andre gjør. Anonymkode: 81259...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå