Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt av og på siden mars. Jeg jar prøvd å jobbe lite og mer og kortere dager osv. Men ender med 100%sykemeldig da jeg sliter med fibromyalgi. Så har jeg klart å bli gravid på minipillen. Jeg er bare noen uker. Men snart går retten sykepengene ut. Jeg har jo vært sykemeldt snart et år. Og er helt fortvila helsa mi er dårlig ved belasting i jobbsammenheng. Hjemme går det greit. Med to barn fra før og mannen. Men den økonomiske delen ser svart ut. For blir jeg sagt opp etter et år har jeg vel ikke krav på foreldrepenger. Og hvem vil ansette meg med min helse. Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 73836...9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt abort. 

Anonymkode: 9bda5...51d

Skrevet

Pga både helse og økonomi hadde jeg ikke kunne fått et barn til nå. Hva skal dere leve av? Hvordan blir formen etter et svangerskap til og en baby i tillegg til de du har fra før?

Sånn jeg ser det er eneste mulighet å avslutte svangerkapet, søke aap, prøve alt av behandling for å bli bedre, søke omskolering så du kan få jobb i et yrke som kanskje fungerer(noe du kan ha fleksitid på/hjemmefra?)

Men det er lett å si herfra. Noen takler abort ok, andre sliter i lang tid, så dette må du jo kjenne på selv.

Men det må være fornuftig valg mtp fremtiden. Er du syk og risikerer at de du har fra før "lider" av at du skal bære frem en til både med din tilstedeværelse og økonomi så bør du kanskje sette de du har nå først.

Anonymkode: 4307b...c34

Skrevet

Jeg hadde presset meg på jobb og bygget opp rettigheter til foreldrepenger 

Anonymkode: 1ae6d...487

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tatt abort. 

Anonymkode: 9bda5...51d

Takk for svar

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pga både helse og økonomi hadde jeg ikke kunne fått et barn til nå. Hva skal dere leve av? Hvordan blir formen etter et svangerskap til og en baby i tillegg til de du har fra før?

Sånn jeg ser det er eneste mulighet å avslutte svangerkapet, søke aap, prøve alt av behandling for å bli bedre, søke omskolering så du kan få jobb i et yrke som kanskje fungerer(noe du kan ha fleksitid på/hjemmefra?)

Men det er lett å si herfra. Noen takler abort ok, andre sliter i lang tid, så dette må du jo kjenne på selv.

Men det må være fornuftig valg mtp fremtiden. Er du syk og risikerer at de du har fra før "lider" av at du skal bære frem en til både med din tilstedeværelse og økonomi så bør du kanskje sette de du har nå først.

Anonymkode: 4307b...c34

Takk for tiden din og svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...