Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #26 Skrevet 4. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Er ikke uten grunn at flere som driver med BDSM ikke helt tørr å si det lengre da folk tror de holder på slik som Grey gjør, og det er jo rett ut fysisk og psykisk mishandling! Anonymkode: 8af2d...76d Jepp, det de driver med er jo ikke bdsm engang, bare en voldelig og kontrollerende fyr som bruker bdsm som en slags maske. For all del, de som liker bdsm må bare kjøre på, men folk som forsvarer dette makkverket av en film/bok forstår jeg ikke! Forøvrig har jeg hørt at filmen er marginalt bedre når det kommer til den fysiske og psykiske mishandlingen, de har prøvd å gjøre karakterene litt mer sympatiske. Anna litt mindre tafatt og patetisk, Grey litt mindre psyko. Anonymkode: faab7...fca
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #27 Skrevet 4. februar 2018 Anbefaler forresten denne videoen, for de som ikke har lest boka. Anonymkode: faab7...fca
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #28 Skrevet 4. februar 2018 Jeg tror mange har lest boka først, og ser han som en plaget og ødelagt mann som er sterkt preget av sin barndom. Da synes man synd på han fordi ha ikke klarer å elske og vise kjærlighet på en normal måte og håper hun skal nå inn til han og lære han hvordan kjærlighet kan være Det er det som gjør historien så populær, at kvinnene ønsker å se at kjærligheten seire, at han blir "reddet" fra sin stygge barndom og ødelagte psyke og lærer elske på en god måte og vise det på en god måte. Det er en blanding av morsinstinkt og empati kanskje, man ønsker å se denne mannen komme ut av sitt skall og lære om ekte kjærlighet. Anonymkode: 66e26...a56
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #29 Skrevet 4. februar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror mange har lest boka først, og ser han som en plaget og ødelagt mann som er sterkt preget av sin barndom. Da synes man synd på han fordi ha ikke klarer å elske og vise kjærlighet på en normal måte og håper hun skal nå inn til han og lære han hvordan kjærlighet kan være Det er det som gjør historien så populær, at kvinnene ønsker å se at kjærligheten seire, at han blir "reddet" fra sin stygge barndom og ødelagte psyke og lærer elske på en god måte og vise det på en god måte. Det er en blanding av morsinstinkt og empati kanskje, man ønsker å se denne mannen komme ut av sitt skall og lære om ekte kjærlighet. Anonymkode: 66e26...a56 Ja. Kanskje det. Du fikk sagt det Anonymkode: f2a54...0a4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #30 Skrevet 4. februar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror mange har lest boka først, og ser han som en plaget og ødelagt mann som er sterkt preget av sin barndom. Da synes man synd på han fordi ha ikke klarer å elske og vise kjærlighet på en normal måte og håper hun skal nå inn til han og lære han hvordan kjærlighet kan være Det er det som gjør historien så populær, at kvinnene ønsker å se at kjærligheten seire, at han blir "reddet" fra sin stygge barndom og ødelagte psyke og lærer elske på en god måte og vise det på en god måte. Det er en blanding av morsinstinkt og empati kanskje, man ønsker å se denne mannen komme ut av sitt skall og lære om ekte kjærlighet. Anonymkode: 66e26...a56 De jeg kjenner som liker den, og deres venner igjen har null kunnskap til boken, såpass ille var det faktisk at noen viste ikke engang at det var en bok. Så noen har dessverre ikke det som unnskyldning! Anonymkode: 8af2d...76d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #31 Skrevet 4. februar 2018 Han er hot! Anonymkode: 86616...995
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #32 Skrevet 4. februar 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Og siden han er rik så er det ok å forfølge noen? Plage noen? Anonymkode: f2a54...0a4 Rike og slemme menn er faktisk på toppen av seksuelle fantasier for kvinner. (Varulver, vampyrer, pirater...) Anonymkode: d4047...ef9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #33 Skrevet 4. februar 2018 Men hvis dere ser de neste filmene så er det han som vil slutte med det,men hun ønsker å forsette med den type sex. Så nei hun er ikke ett offer! Anonymkode: c3c60...b1b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #34 Skrevet 5. februar 2018 11 hours ago, Anonym bruker said: Men hvis dere ser de neste filmene så er det han som vil slutte med det,men hun ønsker å forsette med den type sex. Så nei hun er ikke ett offer! Anonymkode: c3c60...b1b Eventuelt er hun en mishandlet kvinne som til slutt ikke tror hun fortjener bedre .. Anonymkode: 1a0cb...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå