Gå til innhold

Mange ekte helter og «helter» her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

så mange perfekte mennesker samlet på et brett skal man lete lenge etter. Så glad jeg har dette forumet som kan veilede, rettlede og sette meg på plass når ting ikke går helt etter boka.

Tusen takk🤝

Anonymkode: 7a41b...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig :strix:

Anonymkode: e16e8...cd8

Skrevet

Synes det er mye verre med de som ber om råd og ikke får forventet svar. Da trenger de plutselig ingen råd lenger og er perfekte som de er.

men ellers så tenker jeg at dette er et forum hvor man ber om råd og rettledning, så da er det vel det man får også?

Anonymkode: 88ab0...0d5

Skrevet

Om du spør meg om noe, f.eks om det er greit å bare spise sjokolade, så vil jeg selvfølgelig svare deg at det er det ikke, og si at du må få i deg mindre fett og sukker og mer vitaminer og proteiner. Det er ikke dermed sagt at jeg aldri spiser sjokolade istedenfor mat (skrev hun mens hun knaste sukkerkulene fra en punsjknapp mellom tennene) og alltid har et balansert kosthold, men bortsett fra noen små "skjønnhetsfeil" som det, er jeg selvfølgelig perfekt :) 

Skrevet

Herregud. Hvis selvbildet ditt får en knekk av at der fins noen flinkere enn deg, trøst deg med at der er 7 milliarder mennesker på kloden. Det fins sikkert noen som er mindre flinke også.

Hvis du absolutt må sammenligne deg med andre, da.

Anonymkode: 3b593...7b5

Skrevet

Når man står midt i noe er det vanskelig å være objektiv. Derfor spør jeg spørsmål her inne, jeg får ærlig, direkte, noen reflekterte, noen mindre reflekterte svar. Og jeg tar med meg det som er fornuftig og lar det andre fare. Dersom du ikke vil ha råd, men sympati så er venninner en bedre kilde. 

Anonymkode: 1bc90...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...