Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Åh, gi meg styrke. Her braket det løs i natt med diaré for minstejenta, og nå har spyingen begynt og. Selvsagt utover det fineste stueteppet. Like etterpå nedover hele seg i sofaen. Venter bare på at storebrødrene skal starte. Flere i samme båt? Anonymkode: c6027...812
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Jup, bare minstemann foreløpig (brøt ut torsdags kveld. "Bare" 9 ganger med oppkast og 2-3 bleier med diaré. Kommer akkurat innenfor 48 timers fristen hvis det ikke skjer noe mer. Ammer fortsatt, men dårlig til matlyst utover det. Vi foreldrene eller storesøsken har ikke fått det enda. Passer på å ha håndklær i senga til bytting mellom oppkast, vasker og spriter, bytter smokk og flaske flere ganger om dagen og steriliserer. Bytter tøyet minst 2 ganger om dagen, bytter bleie ofte, vasker hender hyppig (hver gang de går i munnen hans eller jeg er borti sikling eller oppkast +ved hvert bleiebytte), vasker leker som har vært i munnen. Passer på å holde avstand til munn og nese. Hittil har det gått bra Anonymkode: 095b9...09c
EnDansPåRoser Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Første ungen fikk det mandag, jeg på tirsdag, andre ungen natt til onsdag, tredje ungen fredag, fjerde ungen i dag. Jeg er fortsatt dårlig 😨😨 og mannen har vært borte hele uka på jobbreise 😢😢😢.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå