Gå til innhold

Syne dere jeg overreagerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet med en på en dateingside, men på snap. Avtalt å møtes tirsdag. 

Det første er st han snakket som om vi skulle kysse og evt ha sex på sikt. 

Det jeg reagerte på dom gjorde at jeg slettet han på snap var at jeg fortalt en dag at jeg skulle ha besøk og han da lurte på om det var av mann. Besøket mitt kom og han sendte tre snapper etter hverandre om at jeg ikke svarte og at det ble da feil å møtes og lykke til videre. 

Fikk rett og slett litt nok og tenkte at dette gidder jeg ikke. Vi skulle møtes og hilse på hverandre og han som om vi var sammen og hadde noe med hva jeg gjorde på med hvem. 

Anonymkode: 5cc80...898

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lett å skjønne alt du skriver. Men ut fra det jeg forstår høres han ikke ut til å være noe å samle på. 

Anonymkode: 8cea8...1e2

Skrevet

En usikker, kontrollerende og sjalu mann - du gjorde helt rett i å droppe kontakt med ham.

Når han forsøker å kontrollere deg før dere i det hele tatt har møtt hverandre, da er det etter min mening et alvorlig faresignal. Pris deg selv lykkelig for at du aldri kom så langt som å møte ham. Kutt all kontakt med fyren!

Anonymkode: 5df54...600

Skrevet

Like greit å bli kvitt dritten! Jeg skriver alltid at jeg skal ha besøk av en kompis og så svarer jeg ikke mens kompisen angivelig skal være på besøk. Sånn blir man kvitt dritten

Anonymkode: 21054...a55

Skrevet

Takk for svar.  

Ser at det ble litt rotete og litt skrivefeil. Gikk fort i svingene her. 

Nå glad jeg ikke har møt han. 

Anonymkode: 5cc80...898

Skrevet

Fatter ikke hva i huleste han gjorde galt? Spurte om du skulle ha besøk av en mann og sendte tre snapper etter det. Han var vel interessert da, og ville vel ha deg før noen andre stakk av med deg

Anonymkode: 7205a...f77

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fatter ikke hva i huleste han gjorde galt? Spurte om du skulle ha besøk av en mann og sendte tre snapper etter det. Han var vel interessert da, og ville vel ha deg før noen andre stakk av med deg

Ikke jeg heller

Anonymkode: 26f5b...12e

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han skrev jo i de snapene at i og med at hun ikke svarte mens hun hadde besøk, så var det ikke noen vits i å møtes og ønsket henne lykke til videre. Altså: før han har møtt henne, så forventer han at hun skal sitte å gi han full oppmerksomhet selv om hun har besøk.

Anonymkode: 21054...a55

Skrevet

Her hadde mine bjeller ringt også. Utålmodig, kontrollerende og sjalu før dere har møttes. Godt du er kvitt han.

Anonymkode: e02a7...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...