Gå til innhold

Påståelige menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har menn som sjelden eller aldri innrømmer feil? Her kan alle som var tilstede være enig med den andre, men likevel mener han at alle husker feil og at han har rett... En gang var det en som viste han en video som var tatt av en hendelse som viste at han hadde feil. Da mente han at de hadde vært heldige denne gangen som hadde rett(!), og at han på en eller annen måte hadde rett likevel, men at han ga seg siden det var video.... Noen andre som har påståelige menn? Er nesten imponert over hvor stor selvtillit han har på vegne av egen hukommelse, spesielt siden han ofte har feil. Men feilene tar han jo ikke til seg. Han har jo pr. definisjon rett og har alltid kreative forklaringer på hvorfor man ikke kan stole på motsatte bevis og får dermed aldri justert ydmykheten.

Anonymkode: b20a0...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på om det er mulig å ha nok positive egenskaper til at jeg hadde følt at det oppveide det du beskriver her...

Anonymkode: 9f647...99b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt usikker på om det er mulig å ha nok positive egenskaper til at jeg hadde følt at det oppveide det du beskriver her...

Anonymkode: 9f647...99b

Ser jeg uttrykte meg litt misvisende. Det er ikke ofte det er slike episoder. Som regel er man jo enig om hendelsesforløpet eller man snakker ikke om hendelser på en slik måte at man oppdager at man tenker ulikt. Men når han er uenig med noen om hvordan noe var så er det nesten alltid han som husker feil. Kjenner påståeligheten hans i slike situasjoner er irriterende/frustrerende spesielt når alle bevis/sannhetsvitner avvises med en eller annen kreativ forklaring som han selv virker å tro fullt og helt på ettersom han har så stor tro på at han selv alltid husker rett. 

Anonymkode: b20a0...75c

Skrevet

Husker jwg hadde en svigerfar som tok ALLE kaker. Det var en bygge-greie far og sønn var uenige om. Sønnen var snekker og mente da at han derfor ville kunne svare på dette bedre enn far. Far nektet på at sønn hadde rett. Sønnen ble irritert og hentet byggforskriften og beviste sort på hvitt at far tok feil hvor far svarer «det der er jo tydelig skrivefeil!»

Anonymkode: 9a39e...234

Skrevet

Har en mann som ofte husker ting som jeg påståeligvis har sagt eller gjort men som aldri har skjedd😂 feks hvordan går det med oljelekkasjen på bilen etter du hadde den på eu kontroll? Hæææ..hvilken olje lekkasje og hvilke eu kontroll liksom? Hva var det du sa om at hu der dama til han der ikke kunne..hu veronica. Jeg bare hæææ? Hvem er veronica? Nesten komisk det der fordi min mann ofte husker ting som har med andre å gjøre..også påstår han hardnakket at det var jeg som fortalte det eller det var min bil som var på eu kontroll 😂😂😂

Anonymkode: 0568a...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...