Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Jeg har nettopp begynt på de pga angst som bare ble verre. Har vært sykemeldt siden nov pga utmattelse og tydeligvis angst..Den ble verre og verre, og jeg bestilte en ny time for jeg orket ikke å vente til timen jeg hadde fra før..Angsten har blitt altoppslukende og mer lammende, jeg blir så sliten av å gå med den frykten og uroen konstant, og selv om jeg har sagt til legen at jeg ikke ville ha medisiner for det, ba jeg om noe nå, fordi jeg var så utkjørt. Hun ville ikke gi meg sobril eller noe i den gaten, og det var jeg helt enig i, samtidig ville/måtte jeg ha noe som virker fort, og etter en kort tenkepause landet hun på efexor. Jeg kjenner ikke denne medisinen, foreløpig har den ikke gikk den helt store effekten, hvor lang tid vil det ta før man merker noe effekt? Og pupillene er diger! Leste at det var noen som fikk dette, jeg håper bare det ikke varer.. Blir glad for å høre om noen Kjenner disse og er positive til dem😊 Anonymkode: a67f0...7e4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Jeg har gått på efexor i to år. Gikk fra å være paralysert av angst, til å bli den glade pigge jenten jeg egentlig er. Det er ganske kraftige bivirkninger ved oppstart ja, men disse går over ila ca to uker som regel. Jeg hadde også diiigre pupiller og svettet som en mann blant annet. Efexor har reddet livet mitt. Håper du opplever det samme! Anonymkode: c2602...c82
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Det tok noen dager før jeg merket angstdempingen. Er nå helt angstfri. Anonymkode: c2602...c82
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Så bra å høre!❤I tillegg til angsten er mitt andre problem at jeg er så ufattelig sliten og orker svært lite, kan det være et håp om at de kan hjelpe på dette også? Samtidig kan det jo være at trøttheten og utmattelsen kommer av angsten?🤔 Jeg har hanglet i flere år, så jeg har vel gått på den berømte veggen, og jeg har så lyst til å bli "normal" igjen, ikke alltid føle meg overkjørt.. Anonymkode: a67f0...7e4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra å høre!❤I tillegg til angsten er mitt andre problem at jeg er så ufattelig sliten og orker svært lite, kan det være et håp om at de kan hjelpe på dette også? Samtidig kan det jo være at trøttheten og utmattelsen kommer av angsten?🤔 Jeg har hanglet i flere år, så jeg har vel gått på den berømte veggen, og jeg har så lyst til å bli "normal" igjen, ikke alltid føle meg overkjørt.. Anonymkode: a67f0...7e4 Ja, jeg trodde jeg hadde me eller noe. Var utmattet i flere år før jeg startet på efexor. Har massa energi nå! Anonymkode: c2602...c82
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg trodde jeg hadde me eller noe. Var utmattet i flere år før jeg startet på efexor. Har massa energi nå! Anonymkode: c2602...c82 Jeg håper sånn at det blir slik for meg også, men bare litt mer energi er bedre enn igjen😊 Anonymkode: a67f0...7e4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper sånn at det blir slik for meg også, men bare litt mer energi er bedre enn igjen😊 Anonymkode: a67f0...7e4 Jeg håper du får det slik som jeg har det nå. Jeg er virkelig et nytt menneske! Anonymkode: c2602...c82
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper du får det slik som jeg har det nå. Jeg er virkelig et nytt menneske! Anonymkode: c2602...c82 Tusen takk, og det er fantastisk å høre sånt!!🤗 Anonymkode: a67f0...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå