Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Ville dere prioritert ski til barna (3,5,12 og 14 år) om dere slet en del økonomisk (er i bare en periode, for å rydde opp tidligere overforbruk). Har sett ett brukt på nett, men har ikke blitt lagt ut noe i området her. Har to par småski for å feste til vanlige sko. Og de to største har ski som er to år gamle og er små til de. Anonymkode: fbd0f...140
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Sjekk ut finn, ofte ting som gies bort eller selges veldig billig! Husk det er lov å prute på finn. Om jeg ville prioritert dette selv er jeg usikker på, men ville absolutt sjekket ut finn eller andre bruktsider. Anonymkode: e9ea8...bcc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Ville prioritert det til skolebarna. Mine har skigym på skolen hver uke og må ha skiutstyr Anonymkode: 8d608...463
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Jeg ville sjekket ut en gjenbruksstasjon. Der har de ofte ski. Ellers kan de vel arve av hverandre? Har dere kvittet dere med de gamle skiene etter hvert selv om dere fikk flere barn? Anonymkode: 86161...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå