Gå til innhold

Beklager, litt sutre innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ekstremt masse å være takknemlig og glad for, men er blitt så opphengt i at jeg ikke har noe mann. Både for å ha en å dele alt med på godt og vondt, finne på kjekke ting med + all kosen, sex osv. 

Hva gjør jeg? 

Anonymkode: ccc97...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du gjør? Du lever her og nå og gjør det beste ut av det og jobber med å like deg sjøl nok til å ha det bra. Er du ikke glad nok i deg selv til å leve aleine er det kanskje like godt at ikke noen andre må leve med deg heller.

Skrevet

Er du på aktiv søken etter kjæreste da? Ta deg en tur ut i kveld, sjekk livet, last ned tinder, lag deg en profil på match...

Skrevet

Er det sånn du ser det sug lut? At jeg sutrer eller at jeg på en måte bør tenke annerledes enn jeg gjør? Og at det er forståelig at jeg da er alene. 

Er på byn av og til. Har profil på Match. Ikke så veldig aktiv. 

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Hva du gjør? Du lever her og nå og gjør det beste ut av det og jobber med å like deg sjøl nok til å ha det bra. Er du ikke glad nok i deg selv til å leve aleine er det kanskje like godt at ikke noen andre må leve med deg heller.

For ei kjærring du er iblandt!

Anonymkode: 09686...d87

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det sånn du ser det sug lut? At jeg sutrer eller at jeg på en måte bør tenke annerledes enn jeg gjør? Og at det er forståelig at jeg da er alene. 

Er på byn av og til. Har profil på Match. Ikke så veldig aktiv. 

Jeg har også "alt" jeg kan ønske meg, unntagen en mann. 

Og vet du hvorfor? Fordi mannen min døde i en ulykke. Så i tillegg til å ha alt jeg kan ønske meg, har jeg en stor sorg som vil følge meg resten av livet. 

Men jeg kjenner meg ikke igjen i din holdning. En vakker dag skal jeg ha en ny mann, men det er ikke noe jeg er opphengt i. Og jeg syns takknemligheten har fått enda større plass etter alt som er skjedd. 

Du må endre innstilling! 

Anonymkode: 753a0...aee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...