Gå til innhold

Ved dårlig råd/null penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger skjer det at man har lite penger,dårlig råd eller null kr på konto noen dager. 

Hva tenker du er lurt alltid ha i tørrvare,kjøla og frys, Så du likevel kan lage middag og ha mat noen dager du ikke kan kjøpe noe.

Har alltid penger å slik men jeg liker være en sånn tilfelle, dersom atte vissom atte 😛

Er typen som også lagrer vann i tilfelle😂😂

Anonymkode: 098b1...db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ris, pasta, frosne grønnsaker, egg, løk og frossen kjøtt og fisk. Jeg sjekker alltid 50 % boksene, så har alltid mat i fryseren

Anonymkode: 7f73a...497

Skrevet

Jeg har havregryn, frokostblanding, vikingmelk (tørr eller kondensert), bønner på boks, suppeposer, mel og tørrgjær. Kan overleve flere atomkriger på disse lagrene (selv uten nødbananer...)

Anonymkode: f0dc0...387

Skrevet

Har aldri null kroner på konto.. hadde det gått så dårlig hadde jeg lånt litt penger for noen dager ass. 

Anonymkode: 99ce7...caf

Skrevet

Ja det skjønner jeg. Men jeg liker å være forberedt i tilfelle 😊 

Hi

Anonymkode: 098b1...db3

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri null kroner på konto.. hadde det gått så dårlig hadde jeg lånt litt penger for noen dager ass. 

Anonymkode: 99ce7...caf

Kanskje du kan forestille deg at kortet ditt er mistet/ødelagt og du bor et sted uten bank

HI: Ris, pasta, bakevarer som mel, gjær, sukker etc., boksmat, suppeposer, frosne grønnsaker, syltetøy, kaffe, havregryn, krydder og kjøtt

Anonymkode: bbc4c...270

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ris, pasta, frosne grønnsaker, egg, løk og frossen kjøtt og fisk. Jeg sjekker alltid 50 % boksene, så har alltid mat i fryseren

Har og mel, sukker, vaniljesukker, bakepulver, salt og tørrgjær så jeg kan bake div ting. Tomater på boks, tomatpure og buljong

Skrevet

Jeg har aldri tom konto, men jeg har mat i hus så vi kan droppe å gå i butikken på et par uker om vi må. Det gjør at jeg aldri må ta med meg en syk unge i butikken og ikke trenger bekymre meg for måten om det er holkeføre og ikke forsvarlig å dra ut med bilen. Får jeg gjester til middag er det bare å lage mer mat enn jeg hadde tenkt.

Vi har ris, pasta, mel, sukker, bakerarer, kjøtt, fisk, wookblandinger, posesauser, brød, kokesjokolade, tørmelk, hermetiske erter, bønner, tomater osv. 

Anonymkode: 799a2...945

Skrevet

Jeg handler inn litt ekstra når det er tilbud.  Ikke i atomkrig-mengder, men litt ekstra av ting vi bruker av tørrmat, hermetikk og frossen mat. Kjøper ofte også det som er nedsatt pga dato, og hiver i frysa om jeg ikke bruker det samme dag. 

Kjøper også mye melblandinger til brød, da koster det kun 10kr brødet, og enda mindre om jeg finner på salg. 

Anonymkode: d38fa...df7

Skrevet

får ikke penger før 12 igjen nå, er helt skrapa, har spart til min sønn bursdag til helga , men har mat og alt annet jeg trenger,så klarer meg bra for det :)

Anonymkode: e9a6d...3f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...