Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Noen ganger skjer det at man har lite penger,dårlig råd eller null kr på konto noen dager. Hva tenker du er lurt alltid ha i tørrvare,kjøla og frys, Så du likevel kan lage middag og ha mat noen dager du ikke kan kjøpe noe. Har alltid penger å slik men jeg liker være en sånn tilfelle, dersom atte vissom atte 😛 Er typen som også lagrer vann i tilfelle😂😂 Anonymkode: 098b1...db3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Ris, pasta, frosne grønnsaker, egg, løk og frossen kjøtt og fisk. Jeg sjekker alltid 50 % boksene, så har alltid mat i fryseren Anonymkode: 7f73a...497
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Jeg har havregryn, frokostblanding, vikingmelk (tørr eller kondensert), bønner på boks, suppeposer, mel og tørrgjær. Kan overleve flere atomkriger på disse lagrene (selv uten nødbananer...) Anonymkode: f0dc0...387
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Har aldri null kroner på konto.. hadde det gått så dårlig hadde jeg lånt litt penger for noen dager ass. Anonymkode: 99ce7...caf
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 Ja det skjønner jeg. Men jeg liker å være forberedt i tilfelle 😊 Hi Anonymkode: 098b1...db3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har aldri null kroner på konto.. hadde det gått så dårlig hadde jeg lånt litt penger for noen dager ass. Anonymkode: 99ce7...caf Kanskje du kan forestille deg at kortet ditt er mistet/ødelagt og du bor et sted uten bank HI: Ris, pasta, bakevarer som mel, gjær, sukker etc., boksmat, suppeposer, frosne grønnsaker, syltetøy, kaffe, havregryn, krydder og kjøtt Anonymkode: bbc4c...270
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ris, pasta, frosne grønnsaker, egg, løk og frossen kjøtt og fisk. Jeg sjekker alltid 50 % boksene, så har alltid mat i fryseren Anonymkode: 7f73a...497 Har og mel, sukker, vaniljesukker, bakepulver, salt og tørrgjær så jeg kan bake div ting. Tomater på boks, tomatpure og buljong Anonymkode: 7f73a...497
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 Jeg har aldri tom konto, men jeg har mat i hus så vi kan droppe å gå i butikken på et par uker om vi må. Det gjør at jeg aldri må ta med meg en syk unge i butikken og ikke trenger bekymre meg for måten om det er holkeføre og ikke forsvarlig å dra ut med bilen. Får jeg gjester til middag er det bare å lage mer mat enn jeg hadde tenkt. Vi har ris, pasta, mel, sukker, bakerarer, kjøtt, fisk, wookblandinger, posesauser, brød, kokesjokolade, tørmelk, hermetiske erter, bønner, tomater osv. Anonymkode: 799a2...945
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #9 Skrevet 3. februar 2018 Jeg handler inn litt ekstra når det er tilbud. Ikke i atomkrig-mengder, men litt ekstra av ting vi bruker av tørrmat, hermetikk og frossen mat. Kjøper ofte også det som er nedsatt pga dato, og hiver i frysa om jeg ikke bruker det samme dag. Kjøper også mye melblandinger til brød, da koster det kun 10kr brødet, og enda mindre om jeg finner på salg. Anonymkode: d38fa...df7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 får ikke penger før 12 igjen nå, er helt skrapa, har spart til min sønn bursdag til helga , men har mat og alt annet jeg trenger,så klarer meg bra for det Anonymkode: e9a6d...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå