Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Hvis man har hatt kulene i noen måneder, er det fortsatt "tidlig"? Anonymkode: 2e4ce...3ba
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis man har hatt kulene i noen måneder, er det fortsatt "tidlig"? Anonymkode: 2e4ce...3ba Jeg vil tro at det i mange tilfeller betyr før kreften har spredd seg til andre organ eller lymfeknuter. Det er ikke et bestemt tidsmål. Anonymkode: 31abe...8a8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil tro at det i mange tilfeller betyr før kreften har spredd seg til andre organ eller lymfeknuter. Det er ikke et bestemt tidsmål. Anonymkode: 31abe...8a8 Er det ille hvis det sprer seg til lymfekjertler? Anonymkode: 2e4ce...3ba
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Tidlig er vel relativt. Jeg tar det for å bety «før eller første fase der behandling tilbys». Dvs at minste mulige mengde behandling (som tilbys gitt kreftens egenart) er påkrevd. Anonymkode: 35ddf...97a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 HI: Hvis du har kuler du er i tvil om, må du gå til legen. Alltid viktig å avklare ting så tidlig som mulig. Men hvor fort kreft utvikler seg, varierer vel. Anonymkode: 6e089...034
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er det ille hvis det sprer seg til lymfekjertler? Anonymkode: 2e4ce...3ba Det er jo verre enn om det ikke er spredd til lymfeknutene. Kreft er forskjellig fra type til type, noen er mer aggressive enn andre. Anonymkode: 31abe...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå