Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Jeg har akkurat det....og det går på størrelsen jeg ser når jeg ser meg i speilet. Jeg har gått ned i vekt, men veier meg ikke, jeg måler meg med målebånd en gang i uka. Gikk ned 15 cm rundt midja fra januar til mai i fjor. Var ganske fornøyd, men trengte å gå mere ned. Så kom sommerferien og jeg falt tilbake til gamle uvaner igjen. Følte jeg eset ut og i november følte jeg at alt var kommet tilbake og mere til. Jeg målte meg nå i januar og ser at jeg ikke har gått så mye opp...5 cm ca. Nå er jeg tilbake der jeg var på mitt slankeste i mai og føler meg slettes ikke så slank og fin som jeg gjorde da. Hvor sykt er ikke dette? Ikke minst så når jeg ser meg i speilet hjemme og føler meg flott, så kan jeg se på bilder eller bare i speilet på fest eller jobb senere samme dag og se helt forferdelig ut. Forvirret? JA! Flere som har det sånn?😔 Anonymkode: 5409f...ba0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Jeg er sånn. Er gravid og synes mannen har blitt så syyykt tynn og slank i det siste haha. Speil lyver, bilder er ikke så snille sånn ;-) Høyst menneskelig. Vi som speiler oss finere enn vi er får jo bare prise oss lykkelige, hadde jo tross alt vært verre å møte sitt eget speilbilde med masse nedvurderende tanker hver morgen. Anonymkode: 9f9d0...36f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er sånn. Er gravid og synes mannen har blitt så syyykt tynn og slank i det siste haha. Speil lyver, bilder er ikke så snille sånn ;-) Høyst menneskelig. Vi som speiler oss finere enn vi er får jo bare prise oss lykkelige, hadde jo tross alt vært verre å møte sitt eget speilbilde med masse nedvurderende tanker hver morgen. Anonymkode: 9f9d0...36f Takk for svar, men tror ikke å trøstespise er svaret akkurat 😅 Anonymkode: 5409f...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå