Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Egentlig så går det greit, men kjenner at det til tider blir litt lite. Har liksom aldri et rom bare for seg selv. Lagringsplass er jo et stort kapittel for seg selv. Flere som bor trangt? Og hva har dere gjort som er lurt mtp lagring og litt plass til seg selv? Anonymkode: 19560...c67
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Altså 140m2 kan vi bare drømme om i Oslo. Vi bor fire personer og en hund på 75 m2. Og vet du hva? Det går så fint så 😊 Anonymkode: a69d1...a3b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Vi bor to voksne og tre barn på 149 kvm. Har også lagringsproblem, planlegger å sette opp redskapsbod og anneks ute i Hagen til sommeren. Anonymkode: 51750...915
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså 140m2 kan vi bare drømme om i Oslo. Vi bor fire personer og en hund på 75 m2. Og vet du hva? Det går så fint så 😊 Anonymkode: a69d1...a3b Vi også! Vel, minus hund og pluss 3 kvm. Men vi klarer oss også fint! Anonymkode: bd570...f55
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 Hvorfor har dere hund da ? Slutt å klag, det er frivillig å ha hund Anonymkode: 9b85d...048
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså 140m2 kan vi bare drømme om i Oslo. Vi bor fire personer og en hund på 75 m2. Og vet du hva? Det går så fint så 😊 Anonymkode: a69d1...a3b Jeg synes 75 m2 var god plass da barna var små. Etterhvert som de vokser til blir det trangt! Jeg har ikke gode tips annet enn at alt unødvendig (ting som ikke brukes, er for lite osv) selges unna. Vi løser nå problemet med å bygge hus på nærmere 280 m2. Anonymkode: cf0a9...db3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 Trangt? Det er god plass. Du får rive vegger og lage mindre rom. Anonymkode: 8b3be...be7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor har dere hund da ? Slutt å klag, det er frivillig å ha hund Anonymkode: 9b85d...048 Klaget vel ikke så veldig. Hunden ble med på lasset. Han er gammel, så det "problemet " løser seg selv snart. Selv om hunden på ingen måte er et problem. Ville egentlig bare ha noen gode råd fra andre med stor familie og liten plass. Har du noen gode råd,bortsett fra å kvitte oss med hunden? Vi er flinke til å kaste, eller ikke kjøpe så mye. Men med fire barn blir det jo mye. Opptil seks ting av alt.. ski, sykler, skøyter osv. Også går jo mye i arv, så kan ikke kaste alt heller. Hi. Anonymkode: 19560...c67
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #9 Skrevet 3. februar 2018 Jeg vet ikke hvordan det er å ha fire barn. Vi bor to voksne og to barn på 90 kvm. Det er god nok plass for oss. Det viktigste for oss er er at barna har hver sine soner som bare er deres, hvor de kan trekke seg tilbake, samt at vi kvitter oss med alt som ikke brukes! System. En innvendig bod er også veldig bra. Alt rot samla på ett sted. Anonymkode: 9f935...e98
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #10 Skrevet 3. februar 2018 Jeg klager på lite plass for tiden. Og vi fire bor på 77 kvm misunner deg! Bygg en redskapsbod i hagen? Anonymkode: e3251...b3f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #11 Skrevet 3. februar 2018 Vi bodde trangt da ungene var små, bodde vel på 74 kvm da jeg ble gravid med nr tre. Det går greit så lenge barna er små, men det går ikke så bra lenger når ungene blir store. Akkurat nå har jeg to barneskolebarn i stua med meg og i kjellerstua er det 6 ungdommer mellom 14 og 17 år. Hadde vi ikke hatt en stor kjellerstue hadde ikke husets ungdommer vært hjemme i dag, da hadde de vært hos venner med større plass.... Har selv vokst opp med å bo trangt, delte rom med søsteren min, ingen av oss var noe særlig hjemme i tenårene. Anonymkode: b22f6...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå