Gå til innhold

Uappetittlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg koker egg til frokost, hender det ofte at samboeren min tar et ekstra egg etter vi egentlig er ferdig å spise. Dette spiser han uten noe som helst til, ikke brød eller noe. Han sluker det liksom som snacks. 

Er ikke det ufattelig uappetittlig? Jeg brekker meg nesten. Når jeg spør om han kan la være, blir han sur. 

Anonymkode: d3835...170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er rar. Egg er egg, enten man har brød ved siden av eller ikke. Det er du som har et problem med dette, men vil at han skal stå for løsningen.  Snu deg bort mens han spiser, så er problemet løst av deg selv. 

Skrevet

Det er jo godt med bare egg 🙂

Anonymkode: b2eca...b9e

Skrevet

Han spiser alminnelig mat på en annen måte enn deg. Ikke griser han og ikke tvinger han deg til å hverken gjøre det samme eller se på. 

Dette er ditt problem og ditt ansvar å finne "løsningen" på. 

Skrevet

Shit 😳 Dere er rare. Da kanskje jeg skal begynne å klemme ut litt kaviar rett fra tuben og i munnen? Eller vent, jeg har jo bordskikk...

Hi

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Shit 😳 Dere er rare. Da kanskje jeg skal begynne å klemme ut litt kaviar rett fra tuben og i munnen? Eller vent, jeg har jo bordskikk...

Hi

1.verdensproblem 😅 er det bedre at egget blir kasta?

Anonymkode: 766b8...21f

Skrevet

Det er jo godt.

Egget i ene hånda, kaviaren i den andre. Så sprutes det rett på egget.....

Anonymkode: 219e6...835

Skrevet

Er det dårlig bordskikk å spise et egg uten å ha det på skiva? 

Hadde det vært mindre uappetittelig for deg om han spiste det med skje fra et eggeglass? 

Anonymkode: 042ba...8dc

Skrevet

Mannen min gjør det samme. Har aldri tenkt over det. 

Du kan ikke kreve at mannen ikke skal spise helt normal mat foran deg fordi du ikke liker det. Hvis mannen ikke liker at jeg knasker et eple får han forlate rommet, han kan ikke kreve at jeg skal slutte å spise epler.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1.verdensproblem 😅 er det bedre at egget blir kasta?

Anonymkode: 766b8...21f

Kaster dem ikke uansett. 

Hi 

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Helt normalt å spise hele kokte egg. Hadde syntes det var ubehagelig hvis du spiste kaviar rett fra tuben, for da spiser du jo rett fra en tube andre skal ta av etterpå. Hvis du derimot hadde spist ren kaviar fra tallerkenen med skje hadde jeg bare tenkt "du er rar", og ikke noe mer enn det. 

Anonymkode: ff531...e7c

Skrevet

Haha, det er jo helt normalt?😅På jobben er det til og med folk som har med egg, skreller og spiser det, har aldri ramlet meg inn at det er uapetittelig🤔

Skrevet

Spiser du brødskiva med kniv og gaffel du da? Er ikke noe annerledes å holde et egg og spise enn ei brødskive

Anonymkode: 4ff47...d8c

Skrevet

Sammenligningen med eple er jo fin, jeg pleier å dele eple i båter og spise mens mannen pleier spise det helt. 

Du pleier dele egget i skiver og spise, mannen din spiser det helt 

Det spiller da virkelig ingen rolle, og kan ikke sammenlignes med å sutte på kaviartuben. 

Skrevet

Til nå mener mannen din og alle andre i denne tråden at det er du som er rar. Noe å tenke på.

Anonymkode: 7ffe5...839

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Til nå mener mannen din og alle andre i denne tråden at det er du som er rar. Noe å tenke på.

Anonymkode: 7ffe5...839

Ja. Folk er rare. 

Hi 

Skrevet

Ja. Folk er rare. 

Hi 

Eller, du er rar 😉

Skrevet

Eller, du er rar 😉

Er ikke jeg som sitter og mumser hele egg uten noe til/på, som om det skulle være en frukt. 

Hi 

Skrevet

Hva gjør du om du skal spise frokost med folk som går på lavkarbo??? Har ofte med egg i matboksen på jobben sunt, billig og ikke minst lavkarbo

Anonymkode: 2bf72...d0e

Skrevet

Haha. Jeg spiser ofte hele egg til kvelds. Hardkokte. Strør gjerne litt salt oppå, og spiser det rett fra hånda. Mmmmm 😊

Anonymkode: fc1cb...bf4

Skrevet

Kan godt spise kun egg med majones på hvis det er igjen etter frokost😊

Anonymkode: 034c1...450

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg koker egg til frokost, hender det ofte at samboeren min tar et ekstra egg etter vi egentlig er ferdig å spise. Dette spiser han uten noe som helst til, ikke brød eller noe. Han sluker det liksom som snacks. 

Er ikke det ufattelig uappetittlig? Jeg brekker meg nesten. Når jeg spør om han kan la være, blir han sur. 

Mener du et rått egg eller et kokt? Det er da helt normalt å spise kokte egg alene??

Anonymkode: 030b8...314

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Du har kanskje bordskikk, men er syk i hodet...

Skrevet

Du har kanskje bordskikk, men er syk i hodet...

Syk i hodet, faktisk... Vil ikke si det er helt normalt å reagere slik du gjør, heller! 

Hi 

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Hva er grunnen til at det er uappetittelig da? Renner det ned på magen? Tyter det ut av munnen? Sleiker han godt av fingrene etterpå? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...