Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Tenker å benytte det kalde været til å avfryse fryseboksen, den er nemlig full av isbelegg.. Det vil gå greit å pakke matvarene i esker/bokser og sette utenfor? Så lenge det ikke blir plussgrader så vil det gå greit eller?? Anonymkode: 8a3ac...a32
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Bare legg måten i en eske med teppe rundt så trenger du ikke sette dem ut en gang. Sett kjeler og boller med varmt vann i fryseren så går avisingen fort. Anonymkode: 887c3...e62
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Det går også helt fint å bare sette det ved siden av fryseboksen den tiden det tar. Ta ut støpselet på fryseboksen, sett flere bøtter med varmt vann ned i fryseboksen og lukk lokket. etter 40-60 min kan du rengjøre boksen og sette i støpselet igjen. Anonymkode: 58558...789
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Litt artig med denne tråden, for dette er min lørdagsaktivitet😊 Maten står på verandaen i baljer med lokk, noe gammel mat er gått i søpla, og målet er (atter en gang😉) å lage et nytt system inni der som funker.. Tar ut støpselet, setter inn ei bøtte med varmt vann og venter. Det er lurt å la det stå åpent over natta etter at man har vasket, slik at det får luftet seg skikkelig. Og arbeidet er verst før man har startet altså😂😉 Anonymkode: 05257...95e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 Ja, dette har jeg lurt på lenge! Hva gjør dere med alt vannet som smelter? Gulvet mitt tåler ikke store mengder vann, det tåler faktisk ikke litt engang. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 5810a...b6f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, dette har jeg lurt på lenge! Hva gjør dere med alt vannet som smelter? Gulvet mitt tåler ikke store mengder vann, det tåler faktisk ikke litt engang. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 5810a...b6f Hvorfor skulle vannet komme ut på gulvet? Jeg tar det opp med koppehåndklær eller håndklær Anonymkode: b8162...d3e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skulle vannet komme ut på gulvet? Jeg tar det opp med koppehåndklær eller håndklær Anonymkode: b8162...d3e Jo, det renner jo ut. Hvor skal det ellers ta veien? Anonymkode: 5810a...b6f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jo, det renner jo ut. Hvor skal det ellers ta veien? Anonymkode: 5810a...b6f Nei, det gjør det jo ikke. Det er jo system for det, og så legger du håndklær og Ev en langpanne under foran så isklumper, og Ev vann da, kan renne/falle i det. Anonymkode: 526bd...e96
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #9 Skrevet 3. februar 2018 Da jeg gjorde det sist, rant det masse vann ut på gulvet etterhvert som isen smeltet. Mulig vi har forskjellig konstruerte frysere... Anonymkode: 5810a...b6f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #10 Skrevet 3. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, det renner jo ut. Hvor skal det ellers ta veien? Anonymkode: 5810a...b6f Renner ikke ut på min. Men du har kanskje en sånn propp i bunnen, da legger du jo bare noe under Anonymkode: b8162...d3e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #11 Skrevet 3. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da jeg gjorde det sist, rant det masse vann ut på gulvet etterhvert som isen smeltet. Mulig vi har forskjellig konstruerte frysere... Anonymkode: 5810a...b6f Ikke la all isen smelte, ta den bort etterhvert som den begynner å løsne- En deigskrape fungerer fint til å vippe isen av veggene. Så tar du jo ikke ut proppen før du er klar til å ta bort vannet som kommer ut Anonymkode: b8162...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå