Gå til innhold

Finger i rumpa. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld skjedde det igjen. Mannen skal absolutt inn i rumpa mi med en finger under sex. 

Hva betyr det? 

Bare at han tenner på å gjøre det? 

Er det hint om analsex? 

Er det hint om at jeg skal gjøre det samme med han? 

Eller gjør han det fordi han tror at jeg tenner på det? 

Vet jeg kan spørre han altså, men det har jeg ikke gjort 😁

Anonymkode: 0d9dd...161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri forstått hvorfor man spør ukjente på et nettfora om hva ens egen mann, som man har sex med , tenker. -Du må jo spørre han! Hvorfor er det vanskeligere en å ha sex 😂 

Men ja, noen har erigene soner der, kanskje han har lest om dette, fått tips av en kompis, syntes det er forbudt og litt spennende?🤷🏻‍♀️ Igjen, spørr han!

Anonymkode: 7e191...5e2

Skrevet

Det gjør min og. Egentlig veldig irriterende. Men han tenner på anal sex, og ønsker dette. Noe jeg hater. 

Når han har fingeren inni så kjenner han penisen sin fra innsiden og er visst veldig deilig 😕😕

Anonymkode: c0abb...735

Skrevet

jeg synes det er faktisk er veldig deilig med en finger i rumpa, 2 i musa og bli slikket samtidlig :) herlig

Anonymkode: 8cfa7...861

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

I går kveld skjedde det igjen. Mannen skal absolutt inn i rumpa mi med en finger under sex. 

Hva betyr det? 

Bare at han tenner på å gjøre det? 

Er det hint om analsex? 

Er det hint om at jeg skal gjøre det samme med han? 

Eller gjør han det fordi han tror at jeg tenner på det? 

Vet jeg kan spørre han altså, men det har jeg ikke gjort 😁

Anonymkode: 0d9dd...161

Han antar det stimulerer deg? 

Jeg får i alle fall mye sterkere orgasmer på den måten. 

Anonymkode: de556...220

Skrevet

Det kan jo være veldig deilig, om du har nok glidekrem. Jeg får bedre og sterkere orgasmer på den måten. 

Jeg antar han gjør det fordi han har lyst ;-) Så håper han sikkert på at du syns det er godt...? 

Det jeg lurer på er vel hvorfor du ikke sier til din mann (!) om du liker det han gjør med deg under sex eller ikke? Snakker dere ikke sammen under sex? Viser du ikke om du liker ting eller like..? Syns sånne ting er så rart. :-)

Skrevet

Det er digg med en finger eller to i rumpen, det samme syns mannen😉Men om han gjør noe du ikke liker så må du jo si det?!?

Anonymkode: a29ef...d11

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

jeg synes det er faktisk er veldig deilig med en finger i rumpa, 2 i musa og bli slikket samtidlig :) herlig

Anonymkode: 8cfa7...861

Hva var det de sa på Orange is the New Black? Two in the pink, one in the stink.

Anonymkode: 07afc...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...