Gå til innhold

Er så misunnelig på kjæresten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig sutre innlegg. 

Kjæresten spiller ps4. Der har han masse kompiser han prater og ler  høyt med. 

Så har vi en pub her, som han møter folk fra jobben og tar seg en øl med dem. 

Han blir invitert på gutteturer, kvelder og greier hele tiden. 

Det er jo kjempebra! Jeg er veldig glad på hans vegne, men herregud så misunnelig jeg blir. Jeg kan ikke huske sist noen inviterte meg til noe som helst.. har veldig lite venner at jeg fikk barn, og bor langt unna alle. I kveld sitter jeg på sofaen og føler meg teit, mens han er ute å tar en øl med kollega. Og i morgen skal han på pokerkveld. Så skal jeg sitte å føle meg teit igjen. For at jeg ikke har en dritt å finne på. Sosiallivet mitt er mer eller mindre dødt. Grunnen er psykisk helse hos meg. Trenger ikke å gå mer inn på det. Men synes det er veldig trist. 

Anonymkode: 07203...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men spør han aldri om dere skal gjøre noe sammen med vennene hans?

Anonymkode: f63a9...025

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men spør han aldri om dere skal gjøre noe sammen med vennene hans?

Nei. Han har veldig mange venner- spredt overalt. Og han møter de (en av de) såpass sjeldent at han vil møte de alene. Det forstår jeg jo veldig godt. Har egentlig ikke fått møte noen særlig venner av han i det hele tatt. Det er det andre grunner til og det er ferdig diskutert. 

Men han ønsker ikke at jeg skal være en del av guttegjengen uansett. Og det må jeg bare respektere. 

Skrevet

Nei. Han har veldig mange venner- spredt overalt. Og han møter de (en av de) såpass sjeldent at han vil møte de alene. Det forstår jeg jo veldig godt. Har egentlig ikke fått møte noen særlig venner av han i det hele tatt. Det er det andre grunner til og det er ferdig diskutert. 

Men han ønsker ikke at jeg skal være en del av guttegjengen uansett. Og det må jeg bare respektere. 

Men har ingen av dem damer? 

Skrevet

Men har ingen av dem damer? 

Overraskende få. De er en ganske spesiell gjeng. Vi har ett felles vennepar. Det er de eneste vi omgås sammen.. ellers er vi hver for oss. 

Skrevet

Ta tak i livet ditt og bestem deg for å bryte den venneløse tilværelsen din! Oppsøk hjelp for sosialangst, bare du kam gjøre noe med dette! Jeg har truffet mange av mine beste venner i voksen alder! Og venner er så utrolig viktig! For min del sidestilt med familie!! Ønsker deg alt godt og heier på deg🤗

Anonymkode: 922fd...d07

Skrevet

Huffda. Jeg har det mye på samme måte med min samboer, men jeg er lite sosial og plages ikke med å være alene. Kunne møtt folk, blitt med samboer ut osv. hvis jeg hadde ønsket det. Det er noe annet med deg. Det er ikke så greit når du selv ikke er fornøyd med hvordan du har det. Kan du forsøke å finne en ny hobby? Gå på kurs? Studere på deltid? Det er stort sett gjennom studier jeg har blitt kjent med nye folk de siste årene. Har du forsøkt å invitere med noen ut/hjem til dere osv.? Det krever en del å skaffe venner som voksne, og man må ta initiativ og «jobbe» litt for å få det til. Lykke til! 

Anonymkode: d9eb8...eef

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huffda. Jeg har det mye på samme måte med min samboer, men jeg er lite sosial og plages ikke med å være alene. Kunne møtt folk, blitt med samboer ut osv. hvis jeg hadde ønsket det. Det er noe annet med deg. Det er ikke så greit når du selv ikke er fornøyd med hvordan du har det. Kan du forsøke å finne en ny hobby? Gå på kurs? Studere på deltid? Det er stort sett gjennom studier jeg har blitt kjent med nye folk de siste årene. Har du forsøkt å invitere med noen ut/hjem til dere osv.? Det krever en del å skaffe venner som voksne, og man må ta initiativ og «jobbe» litt for å få det til. Lykke til! 

Anonymkode: d9eb8...eef

Synes det er veldig gøy å være ute og være sosial- men jeg synes det er veldig slitsomt å være veldig nære venner med noen. Også har jeg  møtt og vært venner med så sinnsykt mye rare folk. Det har gått dårlig til slutt med alle sammen. Det er trist og mye mulig det er min feil- men jeg klarer ikke å holde på noen. 

Skrevet

Hvis kjæresten min hadde prioritert så mye alenetid, og ikke ønsket å la meg treffe vennene hans hadde han fort ikke vært kjæresten min. Greit nok at man skal være et selvstendig individ og gjøre ting på hver sin kant også, men jeg har kjæreste fordi jeg liker å tilbringe tid med han og ønsker å bruke fritiden med han og jeg hadde aldri blitt i et forhold som du skisserer hi.

Anonymkode: 19c36...048

Skrevet

Ei dame i nabolaget her inviterte oss andre damer over på besøk.  Det var kjempe trivelig, alle ble så glade for å bli spurt og nå treffes vi en gang i måneden.

Det er jo mulig å gjøre noe slikt.  De aller aller fleste blir glad for en invitasjon . 😊

Anonymkode: bb123...3fd

Skrevet

jeg hadde blitt litt sur om tid med meg aldri ble prioritert. Mannen min er også veldig sosial, men det er jo jeg å, så vi har mye vi kan gjøre på hver vår kant. Men jeg hadde aldri latt han sitte hjemme kveld etter kveld alene, mens jeg var ute. Og jeg syns det veldig unaturlig at du ikke får delta i det sosiale som foregår i ditt hus. Dersom min mann har kompiser her for å se fotball eks så benytter jeg anledning til jogge meg en tur eller lignende. Eller så ser jeg fotball sammen med de.

Jeg skjønner at mannen din har behov av å "gutta" for seg selv, men ikke hver gang både fredag og lørdag hver helg.

Anonymkode: f5dd3...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...