Gå til innhold

Hva finner dere kjærester på sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel sitt. Vi ser liksom alltid på serier. Og det er koselig det altså, men jeg kjeder meg litt. Vi drar stortsett ut hver for oss, og det er trist å sitte hjemme å sture mens han er ute og har det gøy. Så føler jeg liksom at vi ikke kan ha det like morsomt sammen. 

Tips til ting som er gøy å gjøre sammen hjemme? 

Anonymkode: e1714...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke dra ut sammen å ha det gøy da? 

Vi ser skjelden på TV. Bruker stort sett alene tiden vår i sengen, har sex og snakker. 

Ellers så går vi ut, spiser og drikker øl. Alene eller sammen med andre. 

Går turer, spiller brettspill. 

Anonymkode: 5660d...64a

Skrevet

Hvis du har en kjæreste du tenner på; ha sex!!! (Jeg har en mann jeg ikke tenner på).

Anonymkode: 55e3d...05a

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kan dere ikke dra ut sammen å ha det gøy da? 

Vi ser skjelden på TV. Bruker stort sett alene tiden vår i sengen, har sex og snakker. 

Ellers så går vi ut, spiser og drikker øl. Alene eller sammen med andre. 

Går turer, spiller brettspill. 

Anonymkode: 5660d...64a

Fordi vi har barn og hund. Det er så stress at vi ikke orker... :P

Vi har masse sex, men jeg ser ikke på sex som noe gøy å gjøre sammen liksom? 

Anonymkode: e1714...470

Skrevet

Barn og hund? Gå ut i helger, ta med alle og grill, drikk kakao, ta med akebrett/leker ect. Kjenner dere ingen andre med barn? Spør om de vil finne på noe en dag i helg(ene), bruk Google for fine ideer. Spør etter barnepass og dra på kino, bowling, gocart(voksne gjør også det ja), paintball evt. :)

Vi her i hus av alle vet det kan være vanskelig å dra i gang en vane av det da vi er litt i overkant fantasiløse sjøl, men begynner man så kommer det raskt. Det er og forsåvidt noe komplisert med de mindre barna, lettere når de runder 3.5-4 år :)

Skrevet

Eventuelt dra på stranda om sommeren. Ikke sikkert mannen din bader, men barn elsker stort sett sånne ting også. Innendørs bad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...