Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Gjør det noe om jeg har spist en kebab idag? Har bare spist den og den er på 1100 kcal. Jeg må ha i meg maks 1500 kcal. Spiller det noen rolle om det er kebab eller 15 brødskiver, sålenge jeg er under kcal? Anonymkode: f09d4...f4a
Lille krøll Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Ikke så lenge det er kunne snakk om dag men om det skjer ofte så gjør det noe med forbrenningen din.
Gjest Marge Simpson Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 (endret) 1500 kalorier bestående av dritt er aldri bra for kroppen din i det lange løp. En sjeldent gang går fint. Men et måltid er for lite og i verstefall går kroppen i sparebluss og du går ikke ned. Ville spist mer i dag. Noe sunt til kveldsmat Hvorfor er det så viktig å telle kcal? Kroppen trenger en viss mengde av karbo, fett og proteiner hver dag. Veier selv for å passe på at kroppen får i seg nok, aldri telt kcal og cm renner av meg! Endret 2. februar 2018 av Marge Simpson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå