Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Kjærestens skal ut i kveld, jeg jobber sent men er hjemme før han. Jeg tenkte å stikke innom butikken på vei hjem og handle inn litt "hangover-greier" til i morgen. Hva liker dere menn dagen derpå? Må gå ann å få tak i på en dagligvarebutikk. Tenkte også jeg skulle stå opp litt tidligere og mekke frokost til han. Noe dere menn craver ekstra dagen derpå? Jeg vet selvfølgelig om ting han liker, men vil gjerne ha andre tips, så kanskje jeg får overrasket han med noe uventet og positivt Anonymkode: fdf36...92b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Sourcream onion potetgull og rømme. Bacon! Cola! Du er grei Anonymkode: fea8b...53f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Neppe noe til menn her. Det beste du kan gjøre er å la han sove i fred. Han står neppe opp til frokost. Kanskje lunsj. Tilby deg selv Anonymkode: 70f4e...8fa
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Neppe noe til menn her. Det beste du kan gjøre er å la han sove i fred. Han står neppe opp til frokost. Kanskje lunsj. Tilby deg selv Anonymkode: 70f4e...8fa Joda, jeg vet han står opp tidlig. Han er ikke typen til å sove noe stort lenger enn til max 09:00, selv om han har vært på byn :-P Anonymkode: fdf36...92b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sourcream onion potetgull og rømme. Bacon! Cola! Du er grei Anonymkode: fea8b...53f Takk for tips! Og takk for det, prøver i allefall ;-) Anonymkode: fdf36...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå