Gå til innhold

Samboeren min er verdens verste kysser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg burde ha oppdaget det tidligere. Men jeg var vel så forelsket i han før, at jeg overså det. Men nå, etter noen år, så føler jeg mer og mer på at kyssingen hans er motbydelig. Han har helt slappe lepper, bruker mye spytt, og tunga (som er over gjennomsnittet stor, stikker alltid ut og bare ligger der som en hagesnegl). Dessuten har han ofte rar ånde. Jeg snur bort ansiktet mitt når vi har sex, fordi å kysse han er en turn-off. Samtidig som jeg vet at en god kysser tenner meg skikkelig.

Jeg har tatt det opp flere ganger. Sagt på en snill måte at han må stramme leppene litt mer, og leke litt med tunga. Han prøver i ca. to minutter, men det er fort glemt. 

Hva i all verden skal jeg gjøre?? Jeg savner å kline skikkelig og bli tent av det. Fantaserer om å kline med tilfeldige (hotte) menn bare for å få gjøre det av og til. Frustrert!

Anonymkode: 5acfd...cef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du får ikke låne min.

Anonymkode: f60f3...8a0

Skrevet

Hjelper det ikke om du er litt mer aktiv i kyssingen heller, biter han litt i leppa o.l.?

Anonymkode: cd75c...206

Skrevet

Har prøvd alt... men han slafser bare i vei.... begynt å oppdage hvor tafatt han er i senga også. Og hvis jeg sier at han kan være litt mer hardhendt med meg (ta litt styring) så gjør han rare ting som gjør vondt..? Er det noe som heter seksuelle lærevansker? Fordi jeg tror det må være diagnosen...

Jeg er uansett helt i villrede over hva jeg skal gjøre. Jeg trenger litt god gammeldags klining og vill sex. Eller skal jeg leve uten? Hjelp!

HI

Skrevet

I hear you! Sliter med det samme selv og er usikker på om jeg synes det holder. Har forsøkt å få han til å gå til legen hundre ganger for å få gjort noe med ånden, men neida! Han tar instruksjoner sånn passelig greit, men det er også begrenset hvor hot jeg synes det er å undervise gjennom hele kliningsen. Alt er dessuten glemt til neste session.

Anonymkode: 9d6fb...ed3

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I hear you! Sliter med det samme selv og er usikker på om jeg synes det holder. Har forsøkt å få han til å gå til legen hundre ganger for å få gjort noe med ånden, men neida! Han tar instruksjoner sånn passelig greit, men det er også begrenset hvor hot jeg synes det er å undervise gjennom hele kliningsen. Alt er dessuten glemt til neste session.

Anonymkode: 9d6fb...ed3

Ja, hva er det med å glemme noe så viktig?? Jeg vurderer å si rett ut at jeg trenger noe bedre snart. Jeg vil jo ikke såre han, og vi har tre barn sammen så jeg vil jo ikke gi opp, men jeg mister litt respekten for han når han DRITeR i mine lyster. Og ja, å lære opp en med begrensede evner er lite hot i lengden. Hva med å ta litt GREP og vær en MANN, ffs!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...