spiresnart Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Noen MÅ jo være i samme situasjon som meg. 2 barnsmor, vil slanke meg men har null motivasjon. Prøvd masse hjemmetrening. Går i noen dager så "gidder" jeg ikker mer. (Ja,vet det er skikkelig idiotisk av meg, så ikke gidd hat-kommentarer dere som er normalvektige og aldri slitt med noe slikt). Dere overvektige som klarte det, hva var deres endelige motivasjon? Sliter med mat også. Spiser ikke mye, men spiser kun brød :/ liker all slags middag (men alltid brød til frokost og kvelds i tillegg). Desverre litt seint på kvelden også. Så jeg VET jo hva jeg må gjøre, men jeg MÅ ha en skikkelig(!) Motivasjon. Hilsen 25 år, 1.75 og 98 kg. (Vært overvektig siden 8.klasse)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Har gått ned 7 kg siden nyttår. Startet på treningsstudio, går ca tre ganger i uka. Byttet brød med knekkebrød. Spiser bare grønnsaker etter middag. Anonymkode: 53e76...b93
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Det går fint an å slanke seg uten å trene Jeg har gått ned 6 kg siden nyttår og har ikke trent noe. Jeg pleier å gå mye på fjellet, men er for pysete nå som det er snø/glatt. Bytt brød med knekkebrød, kutt ut sukker og kutt ned på karbohydrater. Spis mye grønnsaker. Når det gjelder motivasjon, så pleier jeg å surfe en del på instagram og se før/etter-bilder av andre, og på kontoene til spreke flotte damer. Men det går jo litt opp og ned med motivasjonen altså, det er jo dager jeg bare vil drite i hele greia. Anonymkode: 1b313...d62
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 5:2! Eneste som har fått meg ned i vekt. Google den, det er masse tips. Alle jeg kjenner som har prøvd den har gått ned jevnt og trutt. Jeg også, seks kilo de første to månedene. Anonymkode: 64ad2...4de
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Du må snu om på det du sier her: du tenker mye trening, og sier at du "sliter med mat også".... Trening betyr nesten ingenting når det gjelder slanking, det er bortimot kun matinntak som gjelder. Spis LITE! Ingen sukker, drikk KUN kaffe/te uten sukker og vann. Fortsett med 1 knekkebrød med magert pålegg til hvert måltid. Liten porsjon middag. Omtrent aldri godter eller kake. Så enkelt.... Anonymkode: 4fde4...97c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 Trening har lite å si for vektnedgang, det er matinntaket du må ta tak i. Tre ting har hjulpet meg. 1. Planlegg. Sett deg ned på kvelden og planlegg neste dag, skriv det ned. Hva skal du spise til frokost, lunsj og middag. Hold deg til planen. Ikke sult deg selv så du sprekker fordi du blir ulvesulten, skriv opp skikkelige måltider du blir mett av. 2. Bare lov å spise ved spisebordet. Ingen spising i sofaen, foran TV, i bilen osv, bare ved spisebordet. 3. No snacking! Du skal bare spise 3 eller 4 forhåndsplanlagte måltider hver dag, det er ikke lov å spise mellom måltidene. Når man bare skal spise litt, bare ta en neve av ditt, bare en dæsj av datt osv kommer ting ut av kontroll. Spiser du fullverdige måltider skal du ikke trenge småspising mellom måltidene. Er avgjørelsen tatt på forhånd, det er ikke lov, er det lettere å holde seg til det du har planlagt. Skal du bare ta litt og hele tiden ta avgjørelser på hvor mye du kan småspise mellom måltidene glir ting ut. Det er lettere å forholde seg til at det overhodet ikke er lov, det er ikke noe alternativ. Gå rundt huset, se deg i speilet, puss tennene og drikke et glass vann om du føler du må småspise, så går det over. Anonymkode: 97965...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå