Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå kunne jeg tenke meg å bare rømme til en øde øy med sol og varme! Det har vært så utrolig mye det siste året. Kjøkkenmontering som aldri blir ferdig (takk Sigdal), har tatt et halvt år og har enda ikke fått brukt kjøkkenet skikkelig, krever mye å drive å mase og følge de opp. Konfirmasjon til sønnen min hvor jeg sto for all organisering selv i et halvferdig kjøkken og en far som ikke ville bidra økonomisk en gang måtte ta det via Nav. Leietakere som ikke betaler husleie og som ikke gir beskjed. Faen hvor vanskelig kan det være å be om litt utsettelse, jeg har utgifter jeg også og kommer ikke leien inn blir jeg satt i en vanskelig situasjon. Sier de fra i god tid eller når de ser de blir for sen så kan jeg planlegge ut i fra det. Julen tok nå sitt, neste jul blir hotel-jul. I januar begynte de med å renover blokken vi bor i utvendig, noe som betyr at balkong og en bod måtte tømmes i tillegg så har de kledd blokken inn med presenning så det er umulig å se dagslys. Dette betyr også at det hver dag er hamring og banking så det å bli sykemeldt er uaktuelt. Så kommer alt det vanlige som hjelp til lekser, rydding og full jobb og oppfølging her og der. Kjenner bare det topper seg litt her, jeg vet jo at det blir bra i mai med fin blokk og forhåpentligvis nytt kjøkken fra en annen leverandør enn Sigdal. Har ikke noen som kan hjelpe meg heller, har få venner og min mor er død og far er i Spania, han tar bare kontakt når han trenger noe ellers får man ikke tak i han. Puh! Måtte bare få en liten utblåsning. Anonymkode: 3e10a...03f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Akkurat nå kunne jeg tenke meg å bare rømme til en øde øy med sol og varme! Det har vært så utrolig mye det siste året. Kjøkkenmontering som aldri blir ferdig (takk Sigdal), har tatt et halvt år og har enda ikke fått brukt kjøkkenet skikkelig, krever mye å drive å mase og følge de opp. Konfirmasjon til sønnen min hvor jeg sto for all organisering selv i et halvferdig kjøkken og en far som ikke ville bidra økonomisk en gang måtte ta det via Nav. Leietakere som ikke betaler husleie og som ikke gir beskjed. Faen hvor vanskelig kan det være å be om litt utsettelse, jeg har utgifter jeg også og kommer ikke leien inn blir jeg satt i en vanskelig situasjon. Sier de fra i god tid eller når de ser de blir for sen så kan jeg planlegge ut i fra det. Julen tok nå sitt, neste jul blir hotel-jul. I januar begynte de med å renover blokken vi bor i utvendig, noe som betyr at balkong og en bod måtte tømmes i tillegg så har de kledd blokken inn med presenning så det er umulig å se dagslys. Dette betyr også at det hver dag er hamring og banking så det å bli sykemeldt er uaktuelt. Så kommer alt det vanlige som hjelp til lekser, rydding og full jobb og oppfølging her og der. Kjenner bare det topper seg litt her, jeg vet jo at det blir bra i mai med fin blokk og forhåpentligvis nytt kjøkken fra en annen leverandør enn Sigdal. Har ikke noen som kan hjelpe meg heller, har få venner og min mor er død og far er i Spania, han tar bare kontakt når han trenger noe ellers får man ikke tak i han. Puh! Måtte bare få en liten utblåsning. Anonymkode: 3e10a...03f Jeg er også så sliten. Så sliten. Jeg er så sliten at jeg har vært nødt til å få meg sykemelding. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Økonomien tar knekken på meg, jeg griner hele tiden og føler meg fullstendig ubrukelig. Uansett hva jeg foretar meg. Nettopp blitt slutt med samboer, føler meg verd null og niks. Anonymkode: 9d81f...56e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Livet er ikke for pyser! Prøv å huske på at livet går i faser, det er oppturer og det er nedturer, så selv om du akkurat nå er nede i en skikkelig bølgedal og du føler det helt overveldende og uoverkommelig, så vil det komme en ny topp også. Hold ut. Anonymkode: c2aae...c1d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Om dere ikke alt har gjort det, senk kravene. Jeg har gått lenge på grensen til å bli utbrent, men jeg har skaffet vaskehjelp (forstår at det er uaktuelt når økonomi er en del av problemet), det blir mer halvfabrikat og Fjordland til middag (særlig om ungene skal på en aktivitet), og litt mer iPad enn det som er ønskelig, men jeg holder i hvert fall hodet over vann og ungene har en fungerende mor, selv om det blir mer kos og kinokveld i sofaen enn skogsturer. Jeg unner meg også noen av favorittaktivitetene mine (film og konserter for min del) når jeg har litt overskudd og ungene er hos faren. Ser frem til sol og sommer og satser på at ting blir litt bedre da. Anonymkode: 756fb...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå