Gå til innhold

Ungen hev leke i do, nå er det tett! Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet renner ned igjen når vi trekker i snoren, men det går veldig sakte. 

Er det noe jeg kan prøve å gjøre før jeg evt kontakter rørlegger. Har egentlig ikke råd til å betale flere tusen kr til en rørlegger.

har prøvd å kjenne nede i do, men finner ikke leken. Og ungen bæsjet på do nå og bæsjen forsvinner ikke. Bare ligger i bunnen så vil tror blokkeringen ikke er så langt nede i røret siden bæsjet ikke beveger seg 1 cm når jeg trekker i snoren.

Kom med alle mulige tips vær så snill🙏🏼🙏🏼

Anonymkode: 10a22...15d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rørlegger!! Dessverre ikke annet du kan gjøre når det ligger en gjenstand fastklemt i do/rørene

Skrevet

Men du måtte jo plukke opp tingen. Ikkje flushe.  Men ungen gjorde kanskje det og... 😂

Anonymkode: 4975b...ace

Skrevet
1 time siden, TinaK 1990 skrev:

Rørlegger!! Dessverre ikke annet du kan gjøre når det ligger en gjenstand fastklemt i do/rørene

Jeg fikset det selv 😊 kjøpte en stakefjær med krok til 49kr og etter en halvtimes lirking fikk jeg den ut. Sparte meg mange tusenlapper der ja 😅

hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men du måtte jo plukke opp tingen. Ikkje flushe.  Men ungen gjorde kanskje det og... 😂

Anonymkode: 4975b...ace

Ja, det gjorde han🙄🙈

hi

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vannet renner ned igjen når vi trekker i snoren, men det går veldig sakte. 

Er det noe jeg kan prøve å gjøre før jeg evt kontakter rørlegger. Har egentlig ikke råd til å betale flere tusen kr til en rørlegger.

har prøvd å kjenne nede i do, men finner ikke leken. Og ungen bæsjet på do nå og bæsjen forsvinner ikke. Bare ligger i bunnen så vil tror blokkeringen ikke er så langt nede i røret siden bæsjet ikke beveger seg 1 cm når jeg trekker i snoren.

Kom med alle mulige tips vær så snill🙏🏼🙏🏼

Har samme problemet her å hat prøvd alt mulig men ingenting hjelper. Må selv ringe rørlegger her :s

Anonymkode: 5a5d6...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...