Gå til innhold

Hvor sunt er kostholdet ditt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

På en skala fra 1-5

Anonymkode: dfccc...9c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4

Anonymkode: ca88e...f02

Skrevet

4 og -4 i helga 🤣

Anonymkode: 3790d...cbc

Skrevet

Normalt oppunder 5, i det siste "bare" rundt 4.

Anonymkode: 7d896...d64

Gjest Marge Simpson
Skrevet

Spiser kun et måltid i løpet av uken der jeg kan spise det jeg vil, så 5 da. Hvis 5 er sunnest?

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

4 og -4 i helga 🤣

Anonymkode: 3790d...cbc

Haha......-4 😂😂

Skrevet

5. Lever på lavkarbo:)

Anonymkode: 47397...898

Skrevet

Rundt 4 vil jeg tro, er nok litt i overkant glad i mettet fett som ost, fløte og smør, men jeg spiser til gjengjeld veldig lite søtt, er glad i frukt og grønt og lager mye mat fra bunnen. 

Skrevet

Noen dager 3, andre dager 5, så i gjennomsnitt rundt 4. 

Anonymkode: 52590...c95

Skrevet

Spiser mye sunt, men spiser også mye usunt i helgene. Så i snitt kanskje 3.

Anonymkode: 869af...885

Skrevet

Ohh shit - ligger nok på 2, til tider nede på 1 og noen ganger opp til 3. 

Har et forferdelig kosthold, kun middag er sunn 😏

Anonymkode: dc474...a20

Skrevet

Er det 1 som er sunnest, eller 5?

Jeg spiser ganske sunn og variert mat, men spiser altfor mye snop og unødvendigheter mellom måltidene 

Anonymkode: 4cc78...605

Skrevet

Gjennomsnittlig, så kanskje 3. Spise kun søtsaker/brus i i helgen. Prøver å spise mye grønt, men erkjenner at det litt for ofte blir litt lettvinte løsninger i en hektisk hverdag.

Skrevet

2 til 3 kanskje, cola og noe godt hver dag enten chps eller godteri. Men spiser veldig små mengder 

Anonymkode: 0197e...90d

Skrevet

3 kanskje?

spiser for lite fisk

spiser for ofte farsemat (selv om jeg ikke liker det, men det gjør mannen og han lager ofte mat).

spiser grønnsaker hver dag, men for liten mengde

spiser for ofte søte ting

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

5. Lever på lavkarbo:)

Anonymkode: 47397...898

Lavkarbo er vel ikke nødvendig vis sunt?

Anonymkode: 32a60...0ff

Skrevet

Det kommer jo an på hvilke ideer man har om hva som er sunt.

Kunnskapen om mat og ernæring på dib er så godt som -14 over store deler av fjøla. Mange av de har en ide om at de spiser kjempesunt.

Hva er formålet med spørsmålet ditt?

Skrevet

Ligger sikkert på et gjennomsnitt på 3 vil jeg tro. Prøver å tenke variasjon og grønnsaker,  har pannekaker ned hvitt mel ukentlig, velger ikke fullkorn hverken ris eller pasta. Prøver å ha fiskemiddag 1-2 dager i uka, men hender det blir uker uten fisk.  Lager pizza med hvitt mel ukentlig. Prøver å holde godteri og snop til helga.

Skrevet

Vil tro ca 4+. Hvert måltid består av 50-100% grønnsaker. Lite kjøtt. Grove kornprodukter. Drikker vann og grønn te. Skeier noen ganger ut med kaffe og mørk sjokolade, og spiser dessert til søndagsmiddagen (alt fra fruktsalat til panna cotta)😊

Anonymkode: b07d2...272

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...