Gå til innhold

Sambo vil bryge øl


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt greit for meg sånn sett, han drikker ikke mye og drikker ikke så han blir beruset. Jeg drikker ikke i det hele tatt. Men lurer litt på om det er kanskje litt feil med tanke på at vi har småbarn i hus? Hva tenker dere? Er dette innenfor?

Anonymkode: 363e2...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at der ikke bør finnes alkohol i et hus der det bor barn....??

Eller er du redd ungene skal smugdrikke av dunken? 

Anonymkode: c125c...034

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mener du at der ikke bør finnes alkohol i et hus der det bor barn....??

Eller er du redd ungene skal smugdrikke av dunken? 

Anonymkode: c125c...034

Nei ikke sånt ment, men en ting er å ha alkohol en annen ting er å lage det selv. Nei vet ikke, jeg ble litt usikker på om det var innenfor og ville høre deres svar :) 

Anonymkode: 363e2...787

Skrevet

Det er innafor 😊La mannen ha en hobby

Anonymkode: 9f2a9...563

Skrevet

Det er ikke det samme som hjemmebrent hvis det er det du tenker på med barn i hus. 

Anonymkode: 5ee01...5d0

Skrevet

Det er jo en gammel håndtverkstradisjon. Her i huset har mannen lagd øl i noen år nå. Ettåringen synes det er artig med alt utstyret, slangene og kasserollene. Han vet det er for å lage øl, men han aaaaner jo ikke hva øl egentlig er! Vet bare at det er noe man koker. Den dagen han skjønner at det skal drikkes, så må vi jo bare forklare at det er pappa sin brus.

Anonymkode: 42b9c...1ba

Skrevet

Tanken har aldri falt meg inn, vi brygger begge to. Det er jo ikke noe annerledes å brygge selv vs å kjøpe i butikk, bortsett fra at smaken er lang bedre og prisen mer hyggelig. 

 

Anonymkode: 1a002...b8f

Skrevet

Å brygge øl er fullt lovelig. Jeg kjenner veldig mange småbarnsfamilier som brygger øl, virket som dette er en popis hobby nå om dagen.

Hva er det egentlig du er så redd for ? At bv skal komme på døra ?

Skrevet

Veldig populært fortiden. Helt innafor. Gutta og ja, noen jenter, samles, smaker, deler oppskrifter, brygger sammen. Lager oppskrifter selv. Det kreativt og et håndverk. Helt innafor med barn i hus. Jeg kjenner mange som brygger selv og alle har familie. 

Anonymkode: c13c0...80f

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo en gammel håndtverkstradisjon. Her i huset har mannen lagd øl i noen år nå. Ettåringen synes det er artig med alt utstyret, slangene og kasserollene. Han vet det er for å lage øl, men han aaaaner jo ikke hva øl egentlig er! Vet bare at det er noe man koker. Den dagen han skjønner at det skal drikkes, så må vi jo bare forklare at det er pappa sin brus.

Anonymkode: 42b9c...1ba

Eller pappa sin drikke. 

Anonymkode: 9f2a9...563

Skrevet

Vi brygga mye i studietida. Det innebærer i hovedsak vasking av flasker, korker og dunker. Som må holde kirurgisk steril standard for ikke å forurense ølet. Så jeg syntes det var ganske kjedelig...

Anonymkode: c125c...034

Skrevet

helt innefor det. det gjør min bror og han har et barn på 2 år 

Anonymkode: 4e41e...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...