Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 https://www.dagbladet.no/kjendis/far-opp-mot-80-000-kroner-forste-uka-slik-er-den-hemmelige-farmen-kjendis-kontrakten/69381222 Folk man aldri har hørt om engang. Kjendis fordi man har vært med i et annet realityprogram, jammen er ikke kjendistatusen veldig høy i Norge Anonymkode: f682e...f51
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/far-opp-mot-80-000-kroner-forste-uka-slik-er-den-hemmelige-farmen-kjendis-kontrakten/69381222 Folk man aldri har hørt om engang. Kjendis fordi man har vært med i et annet realityprogram, jammen er ikke kjendistatusen veldig høy i Norge Anonymkode: f682e...f51 Men TV2 tjener likevel penger på det. For der sitter idioter benket hver uke for å se på mølet. Det er DERE som betaler hele kalaset! Anonymkode: 7e46b...9ed
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Men hvem er egentlig A kjendis i Norge? Jeg kjente til alle bortsett fra Maiken og idrettsutøverne. Jeg liker kjendis utgaven veldig godt faktisk. Anonymkode: c95c9...1ad
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvem er egentlig A kjendis i Norge? Jeg kjente til alle bortsett fra Maiken og idrettsutøverne. Jeg liker kjendis utgaven veldig godt faktisk. Anonymkode: c95c9...1ad For meg er A kjendiser i Norge Axel Hennie, Madcon , osv . Hun lene i farmen er ikke kjendis for meg, ( er nok det for andre men ) hun slutta i en såpeserie for altfor mange år siden for å ha kjendis status nå Anonymkode: 2fdc4...86a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Det eg biter meg merke i, i denne saken, er at til tross for kontrakt så er det en av de som ikkje klarer å holde denne og deler sensitive opplysninger med media. Kor vanskelig kan det være å holde en taushetsplikt liksom. Anonymkode: 56815...1f9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: For meg er A kjendiser i Norge Axel Hennie, Madcon , osv . Hun lene i farmen er ikke kjendis for meg, ( er nok det for andre men ) hun slutta i en såpeserie for altfor mange år siden for å ha kjendis status nå Anonymkode: 2fdc4...86a Jeg skjønner heller ikke at man er kjendis av å være med i en sesong av jakten på kjærligheten eller top model. Men det er vel ikke så mange andre enn C-kjendiser som vil være med Anonymkode: f682e...f51
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 I fjor var det en god gjeng kjente kjendiser som var med. Denne gangen ble det lavmål sammenlignet med i fjor. Tror det også ligger at det er få som ønsker å være med på reality. Hvor mange konsepter tror dere ikke kjendiser får tilbud fra? Anonymkode: 43273...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå