Gå til innhold

Dødsangst har kommet snikende på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått skikkelig angst for å dø. Den har kommet snikende det siste halve året. Redd for at jeg skal dø og sønnen min finne meg og egentlig bare at vi skal dø før vi er blitt gamle og ikke får oppleve verden nok. 

Vet at det er helt irrasjonelt men det har ødelagt nattesøvnen min mer og mer i det siste. 

Er det noe håp for at det kan gå over? 

Anonymkode: a1db3...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke. Men, jeg har også dødsangst. Ikke slik at det påvirker hverdagen min. Men, hvis jeg først begynner å tenke på det, at en dag så er alt slutt, da er vi ikke mer. Da får jeg panikk og kan begynne å hyperventilere. Kjenner jeg får småplukk bare ved å skrive dette.

Anonymkode: 9ef4c...632

Skrevet

Ja det går over ❤️ Men du burde få hjelp. På meg viste det seg at jeg manglet alle "angst"vitaminer i kroppen. Magnesium etc etc.. søk Google så finner du ut hvilke vitaminer som er typisk. Jeg gikk også til hypnose som hjalp massivt og jeg begynte med coaching.. Men bare vit at det blir bedre ❤️ Mange mennesker lever daglig med dette og du er ikke alene. Du er trygg og det finnes mange mennesker rundt deg som kan hjelpe deg. Få hjelp tidlig før det blir verre. Tren og ta vare på kroppen. Sukker var en stor synder for meg.. God klem❤️

Anonymkode: 56141...47e

Skrevet

Søvn er utrolig viktig også❤️ Jeg lastet faktisk også ned sånn hypnose fra nettet som jeg hørte på når det ble ille. Da tok jeg noen minutter for meg selv, inne i et mørkt rom lukket øynene og hørte på denne. Hjalp masse. Underbevisstheten jobber litt for mye på høygir og lite søvn vil gjøre det verre, men du er ikke i fare og dette vil gå over. Alt vil ordne seg. 

Skrevet

Takk ❤️ 

Jeg skal heldigvis til en psykolog imorgen for hjelp med dette. 

Det gikk greit før hvor det var kanskje en gang i halvåret. Men de siste mnd har det blitt oftere og oftere. Det verste er at jeg klarer å rasjonalisere det bort i hjertet men hodet mitt spinner hele tiden. Litt betryggende å høre at det er litt vanlig selv om det egentlig ikke hjelper😊

Anonymkode: a1db3...6b5

Skrevet

Godt å høre❤️Ta tak i det tidlig fordi om jeg har mer tro på hypnose og coaching enn akkurat psykolog i et slikt tilfelle. Det vil ordne seg ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...