Gå til innhold

Linjer, når fikk du det i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk du linjer i ansiktet?

Jeg blir 31 dette året og når jeg ser meg nært i speilet kan jeg skimte linjer under øynene. Jeg synes det er veeeldig tidlig

Anonymkode: 4001e...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linjer i ansiktet forteller bare om livet du har levd :)

En venninne av meg hadde en god del rynker allerede da hun var 25 år. I dag er hun nesten 50 år og har har egentlig ikke noen flere enn hun hadde for halve livet siden. Jeg har kun såvidt noen i panna, ellers ingen. Vi er bare genetisk forskjellige og har forskjellige hudtyper. Jeg har knapt noen rynker, men fikk derimot mitt første grå hår som 19-åring. Så vi har alle vårt. Det viktige er å ikke henge seg opp i uviktige ting og bare akseptere seg selv for det man er.

Anonymkode: cdbcb...249

Skrevet

Jeg er 32 og har en strek tvers over panna. Den dukka opp da jeg var 15. 

De andre fikk kviser. Jeg fikk ei rynke.  😂

Kunne ikke brydd meg mindre. Men håper jeg får mer smilerynker enn sinnarynker! 

Anonymkode: f8009...cb8

Skrevet

Jeg er 27 og har hatt noen få linjer i panna, et par under og på utsiden av øyne i et par år :)

Skrevet

Jeg passer på å fylle på med fett jevnlig, sånn at jeg ikke rekker å bli skrukkete. 

Skrevet

Jeg er 30 år. Mange linjer under øynene og på siden av øynene. Samt noen i pannen. Aner ikke om dette er tidlig

Anonymkode: 3280c...49c

Skrevet

Jeg er 32 og merket rundt da jeg fylte 30 at jeg hadde bittesmå fine linjer rundt øynene og nå har jeg fått antydning til en liten linje mellom øyebrynene. Tror det er ganske vanlig? Kommer vel an på gener og hudtype selvsagt, men ser at mange på min alder har en og annen rynke eller fine linjer her og der. 

Skrevet

Smilerynkene har blitt tydeligere etter fylte 35, begynner å få linjer i pannen og er snart 39. Prøver å spise sunt, få nok søvn og litt ansiktsmassasje i ny og ne. Blir det for ille tar jeg botox, men håper at jeg klarer å holde meg unna. Kan ikke være evig ung, selv om jeg fortsatt ser ganske ungdommelig og fresh ut. Ble nylig spurt om jeg var student 😉

Anonymkode: 87224...d1e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Smilerynkene har blitt tydeligere etter fylte 35, begynner å få linjer i pannen og er snart 39. Prøver å spise sunt, få nok søvn og litt ansiktsmassasje i ny og ne. Blir det for ille tar jeg botox, men håper at jeg klarer å holde meg unna. Kan ikke være evig ung, selv om jeg fortsatt ser ganske ungdommelig og fresh ut. Ble nylig spurt om jeg var student 😉

Anonymkode: 87224...d1e

Linjer i pannen har jeg også. Ser folk i starten av 20-årene som også har det 😉

Fra jeg var 16 til 23 år var det mye festing på meg så det er klart det setter sine spor. Hadde heller ikke det beste kostholdet . Fra jeg var 26 år var jeg gjennomført på kosthold og trent har jeg gjort siden jeg var 18 år, men det er først det siste året jeg har vært flink å prioritere søvn så det er mange faktorer som bidrar til hvorvidt man får lite eller mange linjer. Ut dra det dere skriver høres jeg "normal" ut. Man kan jo ikke forvente å se ut som en 20-åring når man er 30 år. 😊

Botox tenker jeg å holde meg unna for det lammer nervene slik at ansiktet blir etter hvert kunstig og mimikkløst. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Linjer i pannen har jeg også. Ser folk i starten av 20-årene som også har det 😉

Fra jeg var 16 til 23 år var det mye festing på meg så det er klart det setter sine spor. Hadde heller ikke det beste kostholdet . Fra jeg var 26 år var jeg gjennomført på kosthold og trent har jeg gjort siden jeg var 18 år, men det er først det siste året jeg har vært flink å prioritere søvn så det er mange faktorer som bidrar til hvorvidt man får lite eller mange linjer. Ut dra det dere skriver høres jeg "normal" ut. Man kan jo ikke forvente å se ut som en 20-åring når man er 30 år. 😊

Botox tenker jeg å holde meg unna for det lammer nervene slik at ansiktet blir etter hvert kunstig og mimikkløst. 

HI

Skrevet

Jeg hadde utrolig fin hun til rundt 38-39. Nå er jeg 43 og jeg føler selv jeg ser bedriten ut. 

Anonymkode: d74e2...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...