Gå til innhold

Fortnite - noen som har kjennskap til dette spillet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min i 5 klasse kommer hjem og sier at flere av gutta i klassen spiller dette. Jeg googlet og leste, fikk se. Anbefales fra 12 år, men inneholder ikke «det verste» jeg har sett. Tegneserieaktig, men dog skyting.

noen som har erfaring med dette og kan fortelle meg om det er «grovt og veldig blodig» om dere skjønner?

Anonymkode: 03056...766

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er barneslig i følge guttene her,vet ikke helt hva de legger i det.Men tenker at da er det neppe veldig grovt.

Skrevet
3 timer siden, klg,2 boys now:) skrev:

Er barneslig i følge guttene her,vet ikke helt hva de legger i det.Men tenker at da er det neppe veldig grovt.

Men vet du ikke hva spillet innebærer hvis du har det i hus?

Skrevet

Her spiller sønnen det i lag med faren online. Han er 9 år ✌🏼 Er ikke noe blodsprut og slik tull

Anonymkode: 4ceb4...7b5

Skrevet

Her vil 7åringen spille det. Jeg har sagt nei siden det er anbefalt 12 års aldersgrense. Han sier at "alle spiller det...", men jeg vet ikke om det stemmer. 

Anonymkode: 615e1...b4d

Skrevet

Det er ikke noe blod, gørr eller stygt språk i spillet, så har ingen problemer med å la et barn på ti spille det. Er som tidligere nevnt tegneserieaktig og ganske snilt om man kan kalle det det.

Anonymkode: 6cf46...339

Skrevet

9 åringen har det. Ikke noe blod eller skummelt,så det gikk bra her ☺

Anonymkode: 15f56...d2b

Skrevet

Bare husk å skru av chat. Ellers kan ungen sitte å snakke med/ høre andre snakke og om temaer dere ikke vil. Med alle online spill er det sånn å tenke på. Min 9,5 åring spiller det, liker ikke skytespill men her er det slik at alle gutta i klassen spiller det. Her er pappan gamer så han vet alt om spillene , og vi har da skrudd av snakking .

Anonymkode: 6b32d...88b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...