Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Og jeg kjenner jeg blir forbannet! Vi har barn sammen og etter evigheter med trøbbel i forholdet ble vi enige i at vi skal avslutte. Jeg kjøpte nylig en stor flott leilighet med god plass og skal flyttte dit sammen med barna. Skal pusse opp kjøkkenet og ett soverom først så vi bor sammen enda. I går så sier han at han vil forsøke igjen. Etter mndsvis der jeg har bedt om at vi kan få hjelpe med familievernkontoret og virkelig forsøkt. «Du kan bare leie ut leiligheten». Men når han fortsatt ikke ønsker hjelpe med familievernkontoret kjente jeg at dette er bullshit Anonymkode: 60bf2...823
sug lut Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Ja, det er bullshit fra en desperat og panisk mann. Ikke gjør det.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Han har akkurat innsett at han kommer til å miste hushjelpen, barnevakten og elskerinna si og må begynne klare seg selv, hadde ikke hørt på han et sekund. Anonymkode: fca6b...1c9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Syns kanskje du bidrar til hans gryende håp ved å fortsatt bo der mens oppussing pågår. Hvis han fortsatt vil ha deg bør du flytte ut asap! Selv om du ikke kan bruke kjøkkenet på en stund. Vis respekt og hensyn. Anonymkode: be458...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå