Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Vi har kjøpt biletter til en musikal. Men vi har plan om å besøke : - Madame Tusaud (ikke sånn det skrives, men det vokskabinettet ) - Ripleys Belive it or not museum - London Zoo - London Aquarium - London Eye - The Shard, det splitter nye utsiktsplatået i london Og kanskje er det mer vi ikke vet om.... Spørsmålet mitt er om det er lurt å bestille slike biletter på forhånd.....?? Vi skal dit 1 uke i juli med 2 voksene og en ung tennåring Anonymkode: 68385...f8a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Science museum og natural history museum er jo et must! Anonymkode: 10c39...af7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 togtur til legoland windsor om du reiser med barn https://www.legoland.co.uk/ Anonymkode: 96dc7...c98
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Tower of London. The Dungeons Husk at man bruker mer tid enn planlagt på å forflytte seg i London. Kommer dere til London med tog feks fra flyplassen så be om å få beholde bilettene (ikke kjør dem i den siste kontrollen automatisk gå igjennom bemannet sluse) så kan dere bruke disse tilbudene. Ellers har de fleste steder nettsider og du kan kjøpe biletter på forhånd. https://www.daysoutguide.co.uk/2for1-london
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Jeg ville ikke dratt til London zoo. Det er fryktelig lite, dyrene ser triste ut og er egentlig bare skuffende. Organisasjonen gjør mye bra for dyr, men jeg ville valgt andre måter å redde truede arter. Richmond park er kjempefint, man kan ofte se store flokker med rådyr. Camden og covent garden er også å anbefale. Jeg ville kjøpt alt som kan kjøpes på forhånd, det er ofte kjempelange køer. Anonymkode: 3be14...193
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Vi drar i påsken og jeg har kjøpt billetter på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Kan anbefale Sky Garden i stedet for the Shard. Sky Garden er gratis, men man må booke tid. Blir lagt ut tider hver mandag for en uke om gangen. Dvs dere tidligst kan booke time 14 dager før besøket. Personlig synes jeg madam Tussauds er forferdelig. Og Ripleys finnes i København. Jeg er dog en slik person som unngår turistfellene og hellere finner frem til skjulte skatter. Kan anbefale cable car tur over Themsen med Emirates Air Line. Vi var i London siste sommer med en på 9 og en på 11 og de synes det var gøy bare å kjøre dobbeltdekker buss:-) Anonymkode: c89f4...f5d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 Harry Potter studio. British museum. Anonymkode: fcda6...582
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Science museum og natural history museum er jo et must! Anonymkode: 10c39...af7 Ser for meg at det vil være svært interesangt for oss voksene, mens for 13 åringen blir det mye tung engelsk....?? Anonymkode: 68385...f8a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan anbefale Sky Garden i stedet for the Shard. Sky Garden er gratis, men man må booke tid. Blir lagt ut tider hver mandag for en uke om gangen. Dvs dere tidligst kan booke time 14 dager før besøket. Personlig synes jeg madam Tussauds er forferdelig. Og Ripleys finnes i København. Jeg er dog en slik person som unngår turistfellene og hellere finner frem til skjulte skatter. Kan anbefale cable car tur over Themsen med Emirates Air Line. Vi var i London siste sommer med en på 9 og en på 11 og de synes det var gøy bare å kjøre dobbeltdekker buss:-) Anonymkode: c89f4...f5d HVORFOR annbefaler du Sky Garden fremfor the Shard? Bortsett fra at det er gratis? Hvorfor er madame tussaud forferdelig?' Er det ikke Ripleys i london? Jeg var så sikker på det..... jeg har vert der i Thailand. Cabel car over themsen har jeg aldrig hørt om.... dobbeldekker buss er jo ett must Anonymkode: 68385...f8a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville ikke dratt til London zoo. Det er fryktelig lite, dyrene ser triste ut og er egentlig bare skuffende. Organisasjonen gjør mye bra for dyr, men jeg ville valgt andre måter å redde truede arter. Richmond park er kjempefint, man kan ofte se store flokker med rådyr. Camden og covent garden er også å anbefale. Jeg ville kjøpt alt som kan kjøpes på forhånd, det er ofte kjempelange køer. Anonymkode: 3be14...193 Oi da....men det ser så fint ut på bilde....og nå gleder vi oss sånn til å se ekte TIGER....... Anonymkode: 68385...f8a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville ikke dratt til London zoo. Det er fryktelig lite, dyrene ser triste ut og er egentlig bare skuffende. Organisasjonen gjør mye bra for dyr, men jeg ville valgt andre måter å redde truede arter. Richmond park er kjempefint, man kan ofte se store flokker med rådyr. Camden og covent garden er også å anbefale. Jeg ville kjøpt alt som kan kjøpes på forhånd, det er ofte kjempelange køer. Anonymkode: 3be14...193 Hvorfor vil du annbefale de stedene der? Anonymkode: 68385...f8a
Nyttårs barn Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 Ta en tur på Tate modern, da kan du gå over en gangbru fra den andre siden av Themsen. Der har de mye spennende ny kunst, en by laget av Couscous, et pissoar som henger på veggen. Det høres ut som om du er veldig opptatt av de typiske turiststedene, det finnes mye annet.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 6 minutter siden, Nyttårs barn skrev: Ta en tur på Tate modern, da kan du gå over en gangbru fra den andre siden av Themsen. Der har de mye spennende ny kunst, en by laget av Couscous, et pissoar som henger på veggen. Det høres ut som om du er veldig opptatt av de typiske turiststedene, det finnes mye annet. Ja, jeg er intrisert i mye av det vanlige turistgreiene, netopp forde jeg har med ei på 13. Hadde det vert bare jeg og mannen min hadde det nok blitt anderledes Denne london turen er for 13 åringen, og Harry Potter er høydepungtet- Anonymkode: 68385...f8a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #15 Skrevet 1. februar 2018 Men sånn som den der vakt skifte av garden..... Hva er det som gjør det så spektakulært? Hva handler det om? Ut fra noen bilder står det voldsomt med folk å ser på utenfor ett høyt gjerde. vanskelig å se...... Med mindre du står fremst....og vi skal dit i JULI...... Anonymkode: 68385...f8a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #16 Skrevet 1. februar 2018 21 minutes ago, Anonym bruker said: Hvorfor vil du annbefale de stedene der? Anonymkode: 68385...f8a Camden er et unikt sted! Masse spennende butikker, mye god gatemat at markede i de gamle stallene er verdt å få med seg. Covent Garden er ikke like spesielt, men mye fint der også! Og som sagt er Richmond Park nydelig om du vil se ville dyr, dessuten er den ikke like turistmagnet som de andre parkene i midten av London. Anonymkode: 3be14...193
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #17 Skrevet 1. februar 2018 26 minutes ago, Anonym bruker said: Oi da....men det ser så fint ut på bilde....og nå gleder vi oss sånn til å se ekte TIGER....... Anonymkode: 68385...f8a Tigeren ble jeg bare trist av. Den ene vi så var tydelig stresset og løp frem og tilbake langs glasset. Det er mange andre steder man kan se eksotiske dyr hvor de har det mye bedre enn London Zoo. Anonymkode: 3be14...193
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #18 Skrevet 1. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: HVORFOR annbefaler du Sky Garden fremfor the Shard? Bortsett fra at det er gratis? Hvorfor er madame tussaud forferdelig?' Er det ikke Ripleys i london? Jeg var så sikker på det..... jeg har vert der i Thailand. Cabel car over themsen har jeg aldrig hørt om.... dobbeldekker buss er jo ett must Anonymkode: 68385...f8a Sky Gardens har en innendør hage. Var drittkult å se palmer og andre tre vokse på 35 etage. Og det er ikke så turistpreget synes jeg. Men det er selvfølgelig ikke like høyt oppe som the Shard. Sist jeg var på Madam Tussauds ble jeg skuffet. Var fake og "plastikk fantastikk. Men som nevnt er jeg ikke den "normal" turist. Foresten så var min 11 åring ikke til å dra med seg hjem fra Natural History Museum. Selv om han ikke forsto det som sto så var han helt oppslukt. Kanskje han hellere ikke er en normal turist. Husk forresten å ha god tid om dere skal til Platform 9 3/4. Vi ga opp å stå og vente på å ta bilde. Anonymkode: c89f4...f5d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #19 Skrevet 1. februar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har kjøpt biletter til en musikal. Men vi har plan om å besøke : - Madame Tusaud (ikke sånn det skrives, men det vokskabinettet ) - Ripleys Belive it or not museum - London Zoo - London Aquarium - London Eye - The Shard, det splitter nye utsiktsplatået i london Og kanskje er det mer vi ikke vet om.... Spørsmålet mitt er om det er lurt å bestille slike biletter på forhånd.....?? Vi skal dit 1 uke i juli med 2 voksene og en ung tennåring Anonymkode: 68385...f8a Har ikke vært på The Shard, men ellers ville jeg droppet alt på listen. Enig med de som foreslår Science og Natural History Museum. De ligger vegg i vegg og er fantastiske for barn og ungdom! Tower har fantastisk spennende historie, og Dungeons er midt i blinken for 13-åringer! British Museum er helt topp hvis dere har noen som helst interesse for historie. Her finner du alt, og kam gå rundt i dagesvis om du vil😊 Mine tenåringer må alltid en tur innom Camden. Kult marked med deilig street food. Jeg er også veldig glad i Hackney og Broadway Market. Markedet på Portobello Road er også verdt et besøk, men kan være veldig fullt. Harry Potter er kult hvis tenåringen liker bøkene/filmene. Dr Who-museet er ikke stort, men stilig for små nerder. London er i det hele tatt en fantastisk by for barn og ungdom, spesielt hvis man styrer unna de verste turistfellene. Anonymkode: e2b3b...181
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #20 Skrevet 1. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser for meg at det vil være svært interesangt for oss voksene, mens for 13 åringen blir det mye tung engelsk....?? Anonymkode: 68385...f8a Var der forrige helg med 8-åring, var helt supert Anonymkode: fcda6...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå