Gå til innhold

Sluttet å amme for snart 2 år siden, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puppene mine er kjempestore fremdeles. Det er ikke melk i dem, men de blåste seg sånn opp under graviditetene og ammeperiodene, og har ikke gått tilbake. 

Vil de det noengang, tror dere? Jeg fikk tre barn relativt tett (7 år, 4 år og 2,5 år nå). Savner de gamle 75C-puppene mine. Nå er de 75H, og jeg sliter. 

Eller er det kun brystreduksjon som er realistisk?

Anonymkode: b3323...58d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen...?

Anonymkode: b3323...58d

Skrevet

Har du lagt på deg generelt da? Går an å prøve å gå nedfra i vekt, da er puppene det første som forsvinner 👌 

hvis det kun er puppene som er store kan du jo undersøke muligheten for brystreduksjon?

Anonymkode: 5e6bb...346

Skrevet

Mine gikk fra E til H etter ammingen var ferdig med den første. Med nr 2 gikk jeg fra HH/I i graviditeten til J og K under ammingen. Får se utfallet når jeg er ferdig med amming nr 2. 75H er ikke så horribelt stort da, men du kan nok muligens få en brystreduksjon om du er innenfor vektmessig.

Anonymkode: e46f1...5ae

Skrevet

Skjedde med meg også, etter foren år ble de enda større, og slik har de holdt seg. Gikk fra 70b til 70F.. er åtte år siden jeg ammet, så tviler på at det går tilbake, veier også det samme som før graviditeten.

Anonymkode: 599ec...86a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...