Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er gravid og konstant kåt!! Blir fort 2-3 ganger for dag😋 Anonymkode: 0f26b...f4e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Hver gang jeg oppdaterer dib går det for meg, så jeg trenger ikke onanere i det heletatt. Anonymkode: a4ca4...1a2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er også helt sinnsykt kåt nå i graviditeten. Kom først etter uke 30 og er nå i uke 39. Hsr desverre nesten alltid folk i hus, så passer på å benytte hver anledning jeg er alene;) Før graviditeten ble det kanskje 1-2 ganger i uken. Passer på å få min del av orgasmekvoten når jeg og mannen har sex også;) Anonymkode: e4cfd...246
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er også helt sinnsykt kåt nå i graviditeten. Kom først etter uke 30 og er nå i uke 39. Hsr desverre nesten alltid folk i hus, så passer på å benytte hver anledning jeg er alene;) Før graviditeten ble det kanskje 1-2 ganger i uken. Passer på å få min del av orgasmekvoten når jeg og mannen har sex også;) Anonymkode: e4cfd...246 Bra det ikke er bare meg da.. jeg er alene på dagtid hver dag i ukedagene så bli noen runder med meg selv😂 prøver og la være men er ikke lett😋 er i uke 31 jeg. Hi Anonymkode: 0f26b...f4e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 stort sett hver dag,men i det siste har jeg vert så trøtt og sliten, så nå har det gått 5 dager, noe som er veldig uvanlig Anonymkode: 760dc...a60
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Det har jeg aldri gjort. Anonymkode: 433b0...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå