Gå til innhold

Når begynner man å bruke deo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen på dusjer annenhver dag og bruker ikke noe under armene, men syns plutselig han lukta litt. Når begynte deres med deo? 

Anonymkode: 2b04d...dbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynte med deo da hun begynte å dusje etter gym, så da var hun litt over 8 år da. Vet ikke om det er vanlig, men det var i alle fall stas og nå er det bare en fordel at hun begynte da. Hun er snart 10 og etter trening, så lukter hun svette

Anonymkode: d28e1...9ea

Skrevet

MIn 11-åringe gutt har begynt med det. Han er godt inne i puberteten.

Anonymkode: c127f...085

Skrevet

Min gutt begynte med deo da han var 10 år.

Skrevet

En gang på mellomtrinnet er vel vanlig, mellom 4. og 7.klasse.

Jeg husker da 14-åringen min gikk i 5.klasse, da tok læreren det opp på foreldremøte. Det var noen av ungene i klassen som hadde begynt å stinke ubehagelig mye da så de ba oss foreldre passe på å at de fikk med seg håndkle når de hadde gym, oppfordre til å dusje og gjerne kjøpe deo. Mattetimen etter gym kunne være en litt ubehagelig affære skjønte jeg ;)

Det er jo individuelt når de begynner lukte, det kommer jo an på hvor de er i puberteten.

Min jente som går i 5.klasse er ikke i nærheten. Spinkel og mager lita jente som overhodet ikke har antydning til pubertet, men hun har jo flere jenter som har begynt få pupper og som kan stinke skikkelig svette. Så alle jentene har med deo i gymbaggen, også min, fordi det er litt stas.

Anonymkode: f8514...463

Skrevet

Sønnen min bruker deo etter dusj (ca 3 ganger i uken). Han er 9 år, og laaangt unna puberteten :D Er mest fordi han synes det er stas, og fordi jeg tenker det er fint å øve litt på slike rutiner før han virkelig trenger det. 

Anonymkode: c3a47...17f

Skrevet

Jenta vår begynte å lukte svette da hun fylte sju. Da var det på tide med deo.

Anonymkode: 1b66c...88f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...