Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Måtte dere ta den utenom måltid? Gynekologen har skrevet på resepten at den skal tas utenom måltid, så det står på etiketten. Apoteket sier det ikke er nødvendig. Hva er rett? Anonymkode: 81cbc...1f5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Kan ikke huske at jeg tok hensyn til måltid eller ikke. Tok en på morningen før frokost og jobb og det gikk fint. Anonymkode: f53df...d54
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Jeg tar ikke hensyn, tar den ifm tannpussen på kvelden. Anonymkode: c9c90...f05
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Bare viktig at den svelges hel 👍🏻 Anonymkode: a130f...ec7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Jeg bruker nå, pga er gravid. Men har ikke hørt noe om å ta hensyn til måltid eller ikke. Anonymkode: 452b1...2af
Spanskeflua Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 I felleskatalogen står det at den helst skal tas uten mat,så legen din har helt rett. Som en generell regel når det gjelder legemidler,så er det legens ordinasjon som gjelder uansett hva andre sier,faktisk også hvis legens ordinasjon avviker fra felleskatalogen. Nå samsvarer jo legens ordinasjon med anbefalingene,så du er safe😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå